Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Nytt hopp om event imrogon!


daniel_hejhopp

Rekommendera Poster

event.jpg

 

Enligt den här hemsidan har apple visat upp inte mindre än 6 nya produkter, däibland trådlös mighty mouse.

 

Fejk?

Spelar ingen roll.. ta mig till sidan direkt!

314816[/snapback]

 

 

Kommer det en Migthy mouse så hoppas jag att den är bättre en gamla!

För den är värdelös! Älskar musen men hatar den oxå! PGA allt skit som blir i kulan så att man hamnar slakta den mellan varven! :angry::angry::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fejk säger jag. Blev lite orolig först när jag kollade på sidan. Kolla bara på iPod bilden, där är den där fejkbilden. Sen tror jag inte dom som enda som är inbjudna och varför skulle den sidan vara det? Nej imorgon kommer nya produkter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara det blir en tvåknapps med scroll, annars får de behålla den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men Mighty Mousen har ju två "knappar" och scroll, blir den trådlös ska jag genast skaffa en ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp

Jag sakll erkänna att jag verklgein itne tror påd et soms tår på sidan (med att nya Powermac som f.öv kommer att heta macontosh kmemr att kunan driva 8 st 30-tumsskärmar). Däremot tror jag att det finns chans att apple har ett superhemligt event för ett fåtal inbjudna. Ett event som inte kommer att läcka någonting innan apple vill det. Jag tycekr att det är väldigt tyst på appleinsider, thinksecret, macrumors osv. De borde i alla fall skriva att det inte blir ngåot event, men det gör de inte...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp

Oj, vad dålig jag är på att träffa mellanslagstangenten vid rätt tillfälle. Ursäkta för det slarvigt skriva inlägget förut! :innocent::innocent:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol!

Ipad med 1gb ram! :lol:

Världsrekord?

314897[/snapback]

 

Är det något jag är säker på så är det att Apple *inte* släpper en PDA. Hoppas nu att jag inte behöver äta upp mina ord om några timmar... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg
Är det något jag är säker på så är det att Apple *inte* släpper en PDA. Hoppas nu att jag inte behöver äta upp mina ord om några timmar... ;)

314990[/snapback]

Jag hoppas också på en ipad men man har aldrig någonsin stoppat 1gb minne i en handator!

De flesta har ju inte äns en hårddisk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...