Jump to content
Just nu i M3-nätverket

tvmini

marcusbabe

Recommended Posts

Jag får bara in en encrypted Boxerkanal och inga fria kanaler! Ligger de inte på samma frekvens alla kanaler!?

Gör jag nåt fel?!

Detta är vad jag får in med lilla medföljande antennen.

en annan finess jag upptäckt är att det blir otroligt smuttigt med skrollmus, Man får en mycket nogrann skrollning fram och tillbaka med om man rör skrollen inom tevebilden!

post-1862-1143817774.png

en annan finess jag upptäckt är att det blir otroligt smuttigt med skrollmus, Man får en mycket nogrann skrollning fram och tillbaka med om man rör skrollen inom tevebilden!

314612[/snapback]

Du fick nya programvaran vad jag kan se! :)

Dom nöjde sig med mailet då? :D

314612[/snapback]

Har beställt och sitter och längtar. :rolleyes:

Vad menar du med skrollningen?

(Jag gillar din nya avart bättre än den förra. Men borde du inte ha tagit höger sida istället för att visa att du fortfarande inte är som andra karlar? :P )

Har beställt och sitter och längtar.  :rolleyes:

Vad menar du med skrollningen?

(Jag gillar din nya avart bättre än den förra. Men borde du inte ha tagit höger sida istället för att visa att du fortfarande inte är som andra karlar?  :P )

314820[/snapback]

Scrollningen (änglich), jo på vissa videoapparater finns det en ratt så att du kan smyga fram och tillbaka kring en scen, på samma sätt gör du med scrollhjulet i EyeTV. Superprecison, tänk dig Maradona handsen, att utan hack söka dig fram till kontaktögonblicket!

Einsteinavataren är min basavatar, men tycker det är chickt att byta ibland!!!

Höger sida vet jag inte vad du åsyftar, men det är nog riktigt!!

Scrollningen (änglich), jo på vissa videoapparater finns det en ratt så att du kan smyga fram och tillbaka kring en scen, på samma sätt gör du med scrollhjulet i EyeTV. Superprecison, tänk dig Maradona handsen, att utan hack söka dig fram till kontaktögonblicket!

Einsteinavataren är min basavatar, men tycker det är chickt att byta ibland!!!

Höger sida vet jag inte vad du åsyftar, men det är nog riktigt!!

314853[/snapback]

Ok. Jag tyckte bara det lät för bra för att kunna vara sant. Nu längtar jag ännu mer efter min nya manick. :angry:

post-1328-1143834861_thumb.png ^_^

Ok. Jag tyckte bara det lät för bra för att kunna vara sant. Nu längtar jag ännu mer efter min nya manick.  :angry:

post-1328-1143834861_thumb.png  ^_^

314885[/snapback]

Jag låssas jag förstår vad du menar!!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...