Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Bra pris på 19" Acer?


Pocahontas

Rekommendera Poster

Fick lite reklam om denna skärmen

 

post-113-1143740084.jpg

 

Tycker priset är hyfsat. Någon som använder Acer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag valde mellan en acer och en fujitsu siemens. Det blev FS eftersom den hade DVI. Den kostade dock 3500 kr. Nu vet jag inte om det var just denna acer som jag jämförde med men det var svårt att hitta en wide skärm överhuvudtaget om man inte ville slänga ut massa pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en vän som kör på en acer-bärbar med acer skärm och kvalitén är det ju lite sisådär med. Det är inget som gått sönder men den är väldigt plastig. Det är en liknande skärm, vet dock inte hur gammal den är!

 

edit: det är givetvis tal om en extern acer-skärm... bara så det inte uppstår missförstånd!!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte en Fujitsu Siemens 19 tum W19 i november till en kommande Mac Mini. Testar den på en PC med gott resultat. Köpte den hos Computer City Sisjön. Dom har 3 mer eller mindre likadana skärmar, men Acer verkar sakna DVI. Lite data från deras hemmsida. Kan även finnas hos Siba. (Siba äger Computer City)

 

Fujitsu Siemens

post-11483-1143761175.png

 

Fujitsu Siemens Data

post-11483-1143761241_thumb.png

 

Acer Data (verkar sakna DVI)

post-11483-1143761307_thumb.png

 

Mirai Data

post-11483-1143761387_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Acern på min bild har bara VGA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Acern på min bild har bara VGA

314155[/snapback]

 

 

Det är väl därför som den är några hundralappar billigare. Min har både analog och digital ingång, samt två små högtalare på baksidan, men har aldrig testat dem. Acern verkar vara en budget variant. Hade min Fujitsu Siemens Scaleoview W19-1 inte haft DVI hade jag aldrig inte köpt den... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag var på väg att skaffa en acer 20" widescreen eller samsung 20" med bra upplösning men jag tror jag är bortskämd för de var så plastiga och fula att jag faktiskt sparar lite pengar till och köper en skärm från apple. B)

 

Mne är man inte bortskämd så antar jag att de duger med en ful svart ranglig plastskärm :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag var på väg att skaffa en acer 20" widescreen eller samsung 20" med bra upplösning men jag tror jag är bortskämd för de var så plastiga och fula att jag faktiskt sparar lite pengar till och köper en skärm från apple. B)

 

Mne är man inte bortskämd så antar jag att de duger med en ful svart ranglig plastskärm :lol:

314769[/snapback]

 

 

Kräsen kallas det... :D

Och vem är ej det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart man ska vara kritisk, köpa skräp blir dyrt.

Skulle aldrig köpa en PC ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kräsen kallas det...  :D

Och vem är ej det...

314772[/snapback]

 

så sant så...hellre en dyr sak som man värdesätter och gillar än 10 billiga som man inte bryr sig så mycket om

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...