Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPod Updater 2006-03-23


monk65

Rekommendera Poster

Akta er för den här iPod uppdateringen (iPod Updater 2006-03-23)! Jag har enorma problem sedan jag gjorde den. Det började med att iTunes visade ett felmeddelande om ett okänt fel - jag tror det var -50. Har blivit tvungen att radera hela iPoden. Provade först att gå tillbaka till den gamla versionen men, problemet kvarstod. Det var som om felet hade hamnat i iTunes. Jag har ca 8000 låtar men iTunes hängde sig efter ca 700 låtar. Gjorde om det ett par gånger för att se om det var en fil det var fel på. Alla låtar som iTunes stannade på gick att spela i programmet men, den vägrade ladda över till iPoden. Det var dessutom olika låtar den stannade på varje gång. Provade att ominstallera iTunes men, installeraren vägrade installera!? Slängde iTunes - samma sak!!?? Tröttnade och la över alla låtar på en extern drive, avregistrerade låtarna och registrerade dom i min stationära dator. Började med att ominstallera iPoden i den nya datorn och se där, nu funkar det! Om ni gillar att meka med er Volvo - så uppdatera ;) För er andra - låt bli! Det är många som har problem - läs på Apples forum. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...