Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Hoppet ute för MacBook 1/4

d_c_l

Recommended Posts

Jag börjar sluta att hoppas på en MacBook till 30-årsjubiléet. Borde vi inte hört något minsta litet knyst om att något är på gång? Jag behöver verkligen en ny laptop på jobbet och att köpa en G4 känns lite tråkigt i o m att vi vet att MacBook kommer under året.

Finns det någon chans att de släpper den, bara genom att uppdatera web-butiken? Har någon ny modell lanserats på det sättet tidigare?

/David

Vi får inte ge upp!!! Mej väntar också på den där jäkeln...

Hoppet för första april är slut först då andra april nått datumgränsen. ;)

312818[/snapback]

Var går Apples datumgräns? Kalifornien? New York? Hawaii? Internationella datumgränsen?

:D

/David

klart de kör en mac book snart.. men den kommer komma i två modeller tror jag.. samma klockfrekvens som mac minin..

det jag undrar är hur de kommer vara i powermacen.. dubbla core duo?

klart de kör en mac book snart.. men den kommer komma i två modeller tror jag.. samma klockfrekvens som mac minin..

det jag undrar är hur de kommer vara i powermacen.. dubbla core duo?

313363[/snapback]

Dubbla 3GHz Core Duo ^_^

Min känsla är att det inte kommer någon ersättare för iBooken på denna sidan halvåret. Snarare mitten på nästa, dvs sept okt.

Samtidigt hoppas jag att jag känner fel, för jag vill byta ut min nuvarande iBook G3 som snart fyller 5 år.

Jag tror nog att det kommer något på tisdagen den 7e..

313322[/snapback]

Vilken månad eller vilket år? Den 7e April är en fredag... B):D

Dubbla 3GHz Core Duo ^_^

313387[/snapback]

Finns väl inte ens 3Ghz Core Duo. Nää...tycker nog Apple får ta och klämma in nån annan prolle i PowerMacen...Xeon eller nåt. Då snackar vi väl workstation.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...