Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vårstädninig


treebeard

Rekommendera Poster

Igårkväll började jag att städa ur mina skrivbprdslådor. Det va hemskt vad mycket skräp jag hitta. Nu ser det alldeles tomt ut i lådorna, och i bokhyllan.

Golvet är däremot fullt med saker som ska ner i färrådet.

 

Idag har jag precis gått genom mina CD-skivor som också bara har samlat damm. Massa lustiga saker hitta jag som jag inte har en aning om var de kommer ifrån. Vad sägs tex om "All världens länder, ett geografiskt lexikon på CD-rom" för windows samt "Adobe Photo Deluxe" för performa-macar?

 

Jag har också hittat en ordentlig bunt med papper från skolan. Är ganska säker på att det är mest tentor jag har hämtat ut, mendet är bäst att gå genom det för säkerhets skull.

 

Till slut hitta jag också en hel del CD:s till datorrn, bla OS X.0. Det va lite kul :D

Jag hitta en skiva som heter "Hard disk speedtools". Vad är det för något egentligen?

 

Airport och Airpot extreme software installation har jag på skiva med. Ligger inte det med i systemet till alla datorer redan från början?

 

 

 

Av de lite mer udda saker jag hittade, är en hel hög med kassetband, en oöppnad bläckpatron till en skrivare jag inte har längre samt en hög disketter.

 

 

 

 

Tänka sig vad mycket kul saker man kan hitta i vårstädningen. Planerat för eftermiddagen är att montera ner en halv bokhylla, nu när jag blir av med lite saker därifrån, samt försöka samla upp alla sladdar till datorn. har en slang att lägga dom i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234

Jag hade en liknande städning för ett tag sen, o nu har jag sålt lite grejer på Tradera därav! ^_^

Alla har vi en liten ekorre i oss verkar det som.. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tragiskt nog samlar jag bara på mig saker som har noll andrahandsvärde.

Har egentligen inget alls av värde som jag kan sälja rakt av utan att bli av med nåt som jag använder regelbundet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänka sig vad mycket kul saker man kan hitta i vårstädningen. Planerat för eftermiddagen är att montera ner en halv bokhylla, nu när jag blir av med lite saker därifrån, samt försöka samla upp alla sladdar till datorn. har en slang att lägga dom i.

311395[/snapback]

Nu är det avklarat också. kanonbra blev det, med mer utrymme, och inga sladdar som ligger och skräpar bakom datorn :w00t::w00t:

Ska låna en kamera imorgon, och fixa bild på det, så får ni se mönsterexempel på hur trådbundet ska se ut :whistling:

Bidde väll några sladar som inte hör till datorn som ligger och skräpar fortfarande, men det räknas inte :lol:

 

Har hunnit med att demonstrera min nya dator för en granne också, han blev ganska imponerad av att imacen är så liten, men ändå så bra skärm.

Fast mest imponerad va han över att man kunde se på filmtrailers direkt via fjärrkontrolllen :D

Imorgon ska jag försöka montera stereon, utan att få massa sladd liggande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske skulle man kränga av en massa prylar man har..MacWorld och MacPressen har jag flera årgångar av, finns en annan Mactidning till, minns inte nu vad den hette.

Skärmar och datorer, processorkort mm går också att sälja...vad tomt det skulle bli då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske skulle man kränga av en massa prylar man har..MacWorld och MacPressen har jag flera årgångar av, finns en annan Mactidning till, minns inte nu vad den hette.

Skärmar och datorer, processorkort mm  går också att sälja...vad tomt det skulle bli då...

312087[/snapback]

Macmagazinet tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer Kabo :ThumbsUp:

Friskare minne än mitt så här på morgonen :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...