Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Kan inte hitta skrivare kopplad till router

stb5

Recommended Posts

Kan ej få kontakt med min skrivare.

Jag har en d-link 714 P+ som har en skrivarutgång där min skrivare en canon ip 4000 är kopplad.

Nu kan jag inte få kontakt med den. Finns det någon som kan få det att funka?

arahael_swe

fungerar skrivaren om du pluggar den direkt i datorn? En del skrivare stöds ännu ej av intelmacarna.

Har det funkat? Om inte så kanske inte alla skrivare är kompatibla med d-linken, eller? Jag menar till och med HP tillverkar printerboxar som inte är kompatibla med HP-skrivare så att...

Har det funkat? Om inte så kanske inte alla skrivare är kompatibla med d-linken, eller? Jag menar till och med HP tillverkar printerboxar som inte är kompatibla med HP-skrivare så att...

310869[/snapback]

Det har aldrig funkat

markuslagerwall
Rubrik ändrad från "Skrivarproblem".

Mod

310928[/snapback]

Ser att du ändrar lite rubriker här och där.

BRA!

Vet inte hur det är med andra nätverk skrivare, men med min Apple så måste jag ha AppleTalk aktivt.

Guest iMatte
Kan ej få kontakt med min skrivare.

Jag har en d-link 714 P+ som har en skrivarutgång där min skrivare en canon ip 4000 är kopplad.

Nu kan jag inte få kontakt med den. Finns det någon som kan få det att funka?

310824[/snapback]

När man kör den inbyggda skrivarservern i D-Link 714P+ på Windowsplattformen, måste man först installera en virtuell skrivarport på respektive dator. Man använder använder en cd som följer med routern för detta ändamål. Jag misstänker att det inte finns något stöd för icke-postscriptskrivare under MacOsX, men titta på installationsskivan som följer med routern.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...