Pocahontas Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Som jag tolkar det i texten om Mac Mini Intel och dess Superdrive så bränner den bara DVD+R. Har det alltid varit så med Superdrive. Bara bränt DVD+R Min brännare i MDD en LG, bränner både och. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tellus Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Som jag tolkar det i texten om Mac Mini Intel och dess Superdrive så bränner den bara DVD+R.Har det alltid varit så med Superdrive. Bara bränt DVD+R Min brännare i MDD en LG, bränner både och. 310822[/snapback] Hittade detta på Mac Store Direktmatad SuperDrive-enhet med stöd för dubbla lager (DVD+R DL/DVD-RW/CD-RW): skriver DVD+R DL-skivor i upp till 2,4 x hastigheten, skriver DVD-R- och DVD+R-skivor i upp till 8 x hastigheten, skriver DVD-RW- och DVD+RW-skivor i upp till 4 x hastigheten, läser DVD-skivor i upp till 8 x hastigheten, skriver CD-R-skivor i upp till 24 x hastigheten, skriver CD-RW-skivor i upp till 16 x hastigheten, läser CD-skivor i upp till 24 x hastigheten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted March 27, 2006 Author Share Posted March 27, 2006 Får bege mig dit Har ju några packar med DVD-R Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted March 27, 2006 Author Share Posted March 27, 2006 Man fick dyka ner lite i specifikationerna för att finna det. Då slipper jag tänka på att köpa DVD+ Mactracker vad inte rätt denna gång... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qwerty Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Slagit ihop rubrikraderna till en. Mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shinzon Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Det är dual layer som den bara skriver + media Link to comment Share on other sites More sharing options...
ettmarcus Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 En bild säger än tusen ord brukar man säga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted March 27, 2006 Author Share Posted March 27, 2006 Precis, om man äger en Mini Men då är det inga mer hinder att övervinna Tror jag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geniux Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Precis, om man äger en Mini Men då är det inga mer hinder att övervinna Tror jag.. 310958[/snapback] Nä march iväg och köp dig en nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shinzon Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Nä march iväg och köp dig en nu 310959[/snapback] Nä köp två! Link to comment Share on other sites More sharing options...
geniux Posted March 27, 2006 Share Posted March 27, 2006 Nä köp två! 310969[/snapback] Och ge mig den ena Link to comment Share on other sites More sharing options...
macwin Posted March 29, 2006 Share Posted March 29, 2006 Titta in hoss microhard som har externa lådor med usb/fw Och inget osjäligt pris, så kan man ha den till alla Macar med usb/fw. Det är ju på väg hem till dig Poca, så kolla upp om det finns nått först där, annars så finns en Slimline med + o - dual-layer som ska passa Mini Macen men priset Ca 3400:- o uppåt tja en smakstart eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted March 29, 2006 Author Share Posted March 29, 2006 Titta in hoss microhard som har externa lådor med usb/fw Och inget osjäligt pris, så kan man ha den till alla Macar med usb/fw. Det är ju på väg hem till dig Poca, så kolla upp om det finns nått först där, annars så finns en Slimline med + o - dual-layer som ska passa Mini Macen men priset Ca 3400:- o uppåt tja en smakstart eller? 312623[/snapback] Jo men där brukar jag handla mina Firewirekabinett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.