Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Mp3 program


Blu3fox

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag undrar om det finns nån bra mp3 spelare till mac som typ winamp förutom Itunes. Har sökt runt men hittar inget som verkar va nått att ha. Har ni nått tips på en bra mp3 spelare så skulle det va najs.

 

 

Tack på för hand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om det är vad du söker efter men har för mig att det finns något motsvarande Winamp som heter Macamp men har ingen aning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MacAmp-projektet dog för många år sedan...

 

Jag har också letat efter ngt mer lightweight än iTunes, säg till om du hittar ngt!

 

(Jag testade en gång att finka ner XMMS.. kommer inte ihåg resutatet dock.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Audion, har du prövat det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör något som heter COG när jag skall snabblyssna

 

/Fredrik

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

För snabblyssning petar jag bara in filen i quicktime. VLC hade ju också funkat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för de snabba svaren. Tänkte testa audion det verkar som ett bra program. Och VLC kom själv på sen att man kunde lira mp3 där i men det va inte riktigt som jag hade tänkt mig, vill ha så man kan göra en spellista etc..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
Tack för de snabba svaren. Tänkte testa audion det verkar som ett bra program. Och VLC kom själv på sen att man kunde lira mp3 där i men det va inte riktigt som jag hade tänkt mig, vill ha så man kan göra en spellista etc..

310443[/snapback]

 

VLC kan göra spellistor. Men inte som iTunes, förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aha hittade playlist i VLC och det va det jag va ute efter så VLC passade mig bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...