Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iTunes frågor


Ardrí

Rekommendera Poster

Jag har en sisådär 70gb musik på extern disk, när jag inte kör den externa disken så vill jag få ner antalet gb till max 20 så jag tänkte på hur man går till väga? Alltså...jag vill ha 20 gb med de allra bästa på datorn men då och då spela upp från den externa utan att låtarna nästlar sig in i mitt bibliotek...hur gör man detta? Jag vill ju fortfarande att nya spår som lggs till kopieras till "iTunes Music-mappen"

 

Finns det ngt annat bra program till mac för uppspelning som man kan köra vid sidan om iTunes?

 

Jäklar det här inlägget känns lite snårigt och flummigt, hoppas ni förstår vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en sisådär 70gb musik på extern disk, när jag inte kör den externa disken så vill jag få ner antalet gb till max 20 så jag tänkte på hur man går till väga? Alltså...jag vill ha 20 gb med de allra bästa på datorn men då och då spela upp från den externa utan att låtarna nästlar sig in i mitt bibliotek...hur gör man detta? Jag vill ju fortfarande att nya spår som lggs till kopieras till "iTunes Music-mappen"

 

Finns det ngt annat bra program till mac för uppspelning som man kan köra vid sidan om iTunes?

 

Jäklar det här inlägget känns lite snårigt och flummigt, hoppas ni förstår vad jag menar.

293554[/snapback]

Skrevs det inte i ngn tråd om fler bibliotek för ett par dagar sedan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eller så kör man med ett bibliotek och jobbar med spellistor. Även smarta spellistor. är det så att du vill ha "bra" musik tillgänglig så kan du ju betygssätta och sen köra en smart spellista med betyg över 4, max xx GB exempelvis...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huh... betygsätta 70 gig! Ett sånt jobb! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...