Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

ipod nano video?


BjornGotestrand

Rekommendera Poster

BjornGotestrand

jag satt o googla lite, sökte efter bilder till ipod video och fann denna, är det sant? finns det ipod nano video. helsnurrigt!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fejkbild ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud va jag e trött på alla dessa fake-bilder. Vafan liksom att folk orkar lägga ner tid på att göra en sån??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BjornGotestrand

har säkerligen rätt... aja... tog bort den... blir ju fundersam... vore ju coolt om det skulle varit äkta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har säkerligen rätt... aja... tog bort den... blir ju fundersam... vore ju coolt om det skulle varit äkta...

293048[/snapback]

Man blir ju lite nyfiken. Varför ta bort länken?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att man kan spela upp video i nanon, men det krävs ju lite ändringar i systemet då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

En mycket MYCKET dålig fejk bild... eftersom scrollen är i fel vinkel mot resten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart att man kan spela upp video i nanon, men det krävs ju lite ändringar i systemet då.

293091[/snapback]

Aha hade länken funnits så hade jag ju inte skrivit det där ju, trodde att det gällde video på en nano :blushing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carlisle_united

video på en nano måste vara totalt meningslöst... skärmen är ju så allt för liten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

video på en nano måste vara totalt meningslöst... skärmen är ju så allt för liten.

293171[/snapback]

Ja man lär ju inte få mycket till filmupplevelse ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höger sko

men det går ju att få till video på en nano.. finns nått program tror jag som gör om en film till ett bildspel och lägger ljudet som "bildspelsmusik"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, håller med Carlisle. Dåligt fejkad. Det syns att skärmen inte är äkta. Speciellt när man tittar på scrollhjulet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...