Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Livet är inte alltid Mac!


Jerry

Rekommendera Poster

Jag med :D

Några tips hur jag lyckas olla? (hoppas alltså..)

293532[/snapback]

 

 

mm.. ja du.. ollie är nog det som är det svåraste att lära nån, man kan ju alltid visa teknik

och så, men egentligen handlar det mest om att öva, öva öva.. sen när man väl kan det så är det mkt lättare att lära sig, och lära ut tricks överhuvudtaget.. ollien är ju väldigt grundläggande..

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg
mm.. ja du.. ollie är nog det som är det svåraste att lära nån, man kan ju alltid visa teknik

och så, men egentligen handlar det mest om att öva, öva öva.. sen när man väl kan det så är det mkt lättare att lära sig, och lära ut tricks överhuvudtaget.. ollien är ju väldigt grundläggande..

:)

293591[/snapback]

Ok! Får öva i vår då! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid sidan av macen och familjen så fuskar jag lite med pistolskytte. Det är ju alltid kul att träffa nya vänner :lol:  :lol:

293124[/snapback]

Vad kul med en till som håller på med skytte. Själv är det gevär som gäller för mig, men jag har testat pistol lite grann med. Har film på det här. Dessutom första gången jag använde min filmkamera :D

 

jag är den som bara är med i ett snabbt klipp, annars står jjag bakom kameran ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag glömde säga att jag samlar på frimärken också. Har en skaplig bunt klipp sparade till pension. Det hinner nog bli rätt många innan dess :nerd:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar fiol och blockflöjt- framför allt svensk folkmusik och sk tidig musik.

Tyvärr spelar jag väl mindre nu än jag gjort tidigare man ska ju helst ha någon att spela med för att det ska vara roligt.

Dessutom håller jag på med teater som väl många vet vid det här laget. Jag leder en barngrupp och deltar själv i en grupp med lite äldre deltagare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höger sko
Dessutom håller jag på med teater som väl många vet vid det här laget. Jag leder en barngrupp och deltar själv i en grupp med lite äldre deltagare.

294422[/snapback]

teater you say.. min mor håller på med lite teater men främst är hon scenograf för lite olika teatrar.. och min far håller på med barnteater.. främst för unga barn..

 

jag håller nog på med film och trial när det inte är macen man sitter vid..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...