Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Livet är inte alltid Mac!


Jerry

Rekommendera Poster

Vi är alla Macgalna, ett skäl till att vi hänger här såklart! :lol:

 

Men... livet är inte alltid dator... tro det eller ej! :rolleyes:

 

Vi har alla olika intressen och hobbys, och jag tänkte berätta lite om min största

passion i livet.. ( Japp, större än att leka med Macen och min gitarr.. )

 

Nämligen att åka skateboard! Jobbar som lärare på skategymnasiet i Göteborg

och har bla vunnit sm och varit proffs i flera år..

 

Tänkte bjuda på lite film och foto på mig själv, Sidan är en iWeb sida som jag tänkte ha för

skolan, just nu ligger den uppe på ett prova-på .mac konto och har alltså väldigt lite

utrymme, därav kvalite på film.

 

Varsegod och njut!

 

Film

 

Bilder

 

Det var mitt intresse det..

 

Nu vill jag läsa om er andras intressen och hobbys utöver Mac!

 

Edit: Stavfel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sköna bilder

 

Men för oss som inte har andra intressen då? Hehe, får nog skaffa mig något

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sköna bilder

 

Men för oss som inte har andra intressen då? Hehe, får nog skaffa mig något

292839[/snapback]

 

 

Haha. .nä Mac är et bra intresse! :ThumbsUp:

 

Nä.. dax att sova.. fast det sa jag för ett bra tag sen.. svårt att slita sig från datan ju!

 

nä nu jäklar, godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Höger sko

nice hurru! snygga bilder och bra filmer..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt stora intresse utanför min Mac är solklart film.

 

Just nu är jag i Cupertino, CA och pluggar film på College.

Det jag pluggar just nu denna quartern är Screenwriting, Digital Filmmaking och Filmhistoria.

När jag inte är i skolan eller sitter hemma och försöker plugga så arbetar jag och 4 andra svenskar med en kortfilm. Vi har folk som jobbar på filmen som har jobbat med flera Hollywood filmer t.ex Just Like Heaven och Back To The Future II-III.