geniux Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Fungerar Sony's DVD-brännare om jag använder patchburn? Eller är det någon som har dålig erfarenhet med dem och Mac? Pioneer är ju ca 400:- dyrare, vill ju komma billigt undan Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushedenstrom Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Har du kollat på XLR8yourmac.com?? De har en drive database, med användares recensioner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aerofred Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 På min imac G4 1ghz 17" satt det en Sony som superdrive orginalmonterad. Modellbeteckningen var U10 ??? En Sony borde gå att flasha så den blir en riktig superdrive. Surfa på Marcus förslag /Fred Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcushedenstrom Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Jag har flashat min Matshita UJ815 (i Pismon) så att den bränner 2x istället för 1x. DVD, alltså. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pekkason Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 XLR8YOURMAC XLR6YOURMAC_2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geniux Posted March 6, 2006 Author Share Posted March 6, 2006 Har du kollat på XLR8yourmac.com?? De har en drive database, med användares recensioner. 292624[/snapback] Finner inget om modellen, men andra Sony verkar ju fungera så jag tror jag testar och ser. Den kostar ju bara 395:- så det är ju inte hela världen ändå. Tack för tipset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.