Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Kombinera PDF:er

Wheatley

Recommended Posts

Har 7 st PDF-filer som jag vill slå ihop till ett enda PDF-dokument. Jag har försökt med Automator som har flödet "Kombinera PDF", men när jag kör det så händer absolut ingenting! Börjar med att lägga till filerna, sedan lägga till "Kombinera till PDF". Nada!

Finns det något (gratis) program som fixar detta? Eller gör jag fel i Automator? :ermm:

Bifogar bild.

post-8127-1141656319.jpg

Jag kan inte säga på rak arm vad som är fel i ditt flöde, för det går att fixa via Automator.

Jag har gjort ett liknande skript för att lösa samma "problem".

Du kan plocka ner mitt och jämföra om du vill.

http://snowdog.se/workflows.html

Tackar tackar!

Det löste sig till slut, genom att jag laddade ner programmet "PDF Combine" som var freeware och 1 MB stort och hade grafiskt gränssnitt. Helt perfa! :D

Har 7 st PDF-filer som jag vill slå ihop till ett enda PDF-dokument. Jag har försökt med Automator som har flödet "Kombinera PDF", men när jag kör det så händer absolut ingenting! Börjar med att lägga till filerna, sedan lägga till "Kombinera till PDF". Nada!

Finns det något (gratis) program som fixar detta? Eller gör jag fel i Automator?  :ermm:

Bifogar bild.

292255[/snapback]

Du måste lägga till "Öppna i förhandsvisning" efter "kombinera till PDF"

// Sapoj

Automator är rätt buggigt, tyvärr. I 10.4.0 var det så buggigt att det var helt oanvändbart. Inga av iTunesflödena fungerade alls. Automator hängde sig om man försökte använda dom.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...