Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Obejctum sexualitet.


rickard1234

Rekommendera Poster

rickard1234

Läste detta inlägg i ett annat forum. Kom att tänka på att vi tycker om Mac allihopa,

men nån gräns får man väl dra ändå? :huh:

 

Jag har hört talas om något som heter Obejctum sexualitet (typ något sånt). Som innebär att människor blir sexuellt tända på en sak, tex en bil eller ja vad som helst. Hittade en sida om en kvinna som var helförälskad i Berlinmuren. Jag tror till och med att gifte sig med det.

 

http://www.berlinermauer.se/

 

Jag undrar om ni har känt sexuella lustar till en pryl ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe ojoj! Galet

 

Många verkar ju kunna känna sexuella lustar till prylar... annars skulle ju inte sexleksaker finnas. Fast det finns ju en gräns...

 

Jag är inte mycket för prylar men jag kan lugnt säga att jag är kär i min iBook och iPod :D. Vet inte vilken jag skulle välja om jag bara fick ha en av dem... iPoden hjälper mig varenda dag genom att vara ett stöd jäkla SL-bussarna. Men förhållandet får ju ha en gräns...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NÄE! tänder inte på prylar.

Och vad gäller sexleksaker så är det väl inte meningen att man ska tända på prylarna utan med hjälp av :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har läst om folk som gift sig med bilar... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp
Pyromaner tänder väl på allt möjligt. :P

291436[/snapback]

 

Haha!

 

 

Jag läste om någon japan som gifte sig med sin playstation

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha!

Jag läste om någon japan som gifte sig med sin playstation

291465[/snapback]

 

HUR gör man det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pjorgensen
Pyromaner tänder väl på allt möjligt. :P

291436[/snapback]

 

 

Kanske inte brandsläckare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe ojoj! Galet

 

Många verkar ju kunna känna sexuella lustar till prylar... annars skulle ju inte sexleksaker finnas. Fast det finns ju en gräns...

 

Jag är inte mycket för prylar men jag kan lugnt säga att jag är kär i min iBook och iPod :D. Vet inte vilken jag skulle välja om jag bara fick ha en av dem... iPoden hjälper mig varenda dag genom att vara ett stöd jäkla SL-bussarna. Men förhållandet får ju ha en gräns...

291410[/snapback]

Lust och ett helt liv är väll olika? :o (AV kärlek så klart!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Ytterberg

Jösses, jag är bigamist flera gånger om med min samling plus en pc! :D

 

//Thomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv tänker jag gifta mig med en PowerMac :whistling:

291548[/snapback]

 

Hm. Jag får en liten déja-vù-upplevelse och kan hänvisa till den här tråden där många redan bekänt sina känslor för den slanka silverfärgade skönheten.

 

Att gifta sig med en sak är väl en sak (sic), om än tokig, men sexualitet ...?

 

Jag vågar inte ens tänka på hur det skulle kunna se ut, när jag sitter vid min älskade PB. :blushing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg

jag är objectum sexuell!

Jag tänder på min mac mini :P:P:P:P !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oskar Löfberg
NÄE! tänder inte på prylar.

Och vad gäller sexleksaker så är det väl inte meningen att man ska tända på prylarna utan med hjälp av :D

291412[/snapback]

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm. Jag får en liten déja-vù-upplevelse och kan hänvisa till den här tråden där många redan bekänt sina känslor för den slanka silverfärgade skönheten.

 

Att gifta sig med en sak är väl en sak (sic), om än tokig, men sexualitet ...?

 

Jag vågar inte ens tänka på hur det skulle kunna se ut, när jag sitter vid min älskade PB.  :blushing:

291586[/snapback]

Nej, jag tänker inte gifta mig med en G5a en G4 blir det :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, jag tänker inte gifta mig med en G5a en G4 blir det :wub:

291591[/snapback]

 

Ja, absolut.

 

Att ta en G5:a är väl lite av barnarov, och dessutom har man inte hunnit lära känna någon sådan ordentligt; de har ju bara funnits ett par år.

 

G5:orna är också lite hårda och kalla av sig. G4:orna är lite rundare i formerna. :blushing:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, absolut.

 

Att ta en G5:a är väl lite av barnarov, och dessutom har man inte hunnit lära känna någon sådan ordentligt; de har ju bara funnits ett par år.

 

G5:orna är också lite hårda och kalla av sig. G4:orna är lite rundare i formerna. :blushing:

291612[/snapback]

Absolut de skönaste formerna, tycker fortfarande att de är bland de läckraste Macarna ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jakob.bohem

Jag har fastnat totalt på den här sidan.. hon verkar allt bra konsigt, berlinmurs-frun. Livet måste ju vara frågor, som t ex. när "föds" en mur eller liknande? Dödar man själen på råvaran (stenen eller leran som görs till betong) när man bygger något med den? och hur delar man upp saker om allting har en själ? -Är knapparna på en skjorta egna, eller tillhör de själva skjortan? och är det då konstruktörens (kan väl vara moder jord då) avsedda funktion med "objektet" som gör dess personlighet. Kan man då bli kär i en krets inuti sin dator eller nåt sånt!? :huh: :huh:

 

ED: -jag måste nog sova lite på den här saken ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

And thats wacked!

 

Visst kan man gilla en pryl men alltså, hoho, "Åke påke vejki pejki, det här är vad jag skulle kalla en död pappegoja"....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad säger Daniella? Dax att utöka sortimentet i boutiquen? ;):whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...