Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

borttagen musik i iTunes


johnalder

Rekommendera Poster

Låtar som man tagit bort i iTunes, och som man valt att radera från iTunes music-mapp, är dom oåterkalleligen borta, eller finns det något hopp?

 

:cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du rensat papperskorgen också?

291383[/snapback]

borttagna filer från iTunes hamnar väl inte i papperskorgen? Har jag iaf aldrig sett...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom
borttagna filer från iTunes hamnar väl inte i papperskorgen? Har jag iaf aldrig sett...

291409[/snapback]

 

Det beror på vad du väljer.

 

Om du väljer att behålla filerna finns de fortfarande kvar i ~/Music/iTunes och det där, men de syns inte i iTunes.

post-493-1141563846_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror på vad du väljer.

 

Om du väljer att behålla filerna finns de fortfarande kvar i ~/Music/iTunes och det där, men de syns inte i iTunes.

291427[/snapback]

Jo, det ska jag fortsättningsvis använda... :whistling:

 

Testade Data Rescue, och det funkade. Nästan... den filen jag valde att "recovra" dyker mycket riktigt upp i den mapp jag väljer. men när jag sen spelar den i iTunes så spelar den bara i typ 20 sek...

 

???

 

Sen kanske man borde spara ihop till Data Rescue, 99 dolares kan ju vara en liten kostnad den dagen nåt skiter sig på allvar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det ska jag fortsättningsvis använda...  :whistling:

 

Testade Data Rescue, och det funkade. Nästan... den filen jag valde att "recovra" dyker mycket riktigt upp i den mapp jag väljer. men när jag sen spelar den i iTunes så spelar den bara i typ 20 sek...

 

???

 

Sen kanske man borde spara ihop till Data Rescue, 99 dolares kan ju vara en liten kostnad den dagen nåt skiter sig på allvar...

291462[/snapback]

 

Det är väl demot som sätter begränsningen:

However, the demo mode only allows you to recover one single

file, no larger than 500k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl demot som sätter begränsningen:

291464[/snapback]

Nej, demon tillåter att man återskapar en fil på max 5MB. Och filen som är återskapad är 3,5MB, men likväl så låter den bara 20 sek i iTunes...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
pragnarsson

Hallå

 

Inget återskapningsprogram kan återskapa mer än det som finns. Raderat utrymme på hårdisken blir ju överskrivet när man spar andra saker. Återskapa med andra ord så fort som möjligt innan nya spar sabbar de minnesblock på hårddisken som innehåller den raderade filen.

 

Det kan vara detta som hände.

 

p

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

borttagna filer från iTunes hamnar väl inte i papperskorgen? Har jag iaf aldrig sett...

291409[/snapback]

Det gör dom för mig

post-167-1142982665_thumb.jpg

 

Dom försvinner inte förrän du tömt papperskorgen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...