Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Film- & TV-tips


ackiboa
 Share

Rekommendera Poster

Evu-lotion. Hudkräm för felstavad emu... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick lite fort med bokstäverna :D

Evolutionen låter väl bättre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stackars de elever som ska få lärare som de korkade lärarelever som var med i programmet.

Redigerad av Pocahontas
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Evu-lotion. Hudkräm för felstavad emu... :lol:

330333[/snapback]

Fel fel fel, lotionen är hennes längst ner:

 

thrju_andlit_evu_170302.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Pocahontas

i kväll kl 22 på SVT 1.

100 miljoner flickor har dödats på olika sätt, och kvinnounderskottet i Indien och Kina är närmare 100 miljoner. Skrämmande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Superjobbigt, såg iofs bara slutet men det räckte, kanske dags att de ändrar systemet, det där är ju larvigt. Precis alla mår skittdåligt för att inte tala om flickorna som inte finns längre. Om absolut ingen tjänar på det och alla mår skit och våldtäkter och självmord ökar så får de väl ändra på sina religiösa vanföreställningar. Man borde egentlgien inte tycka synd om dom eftersom dom satt sig i läget alldeles själva men man kan inte låta bli. Sinnessjukt. Har man inte problem tillräckligt så ser man till att skaffa sig några rejäla dräparproblem. Människans dumhet är oändlig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Klockan 20.00 ska jag titta på Sissel Kyrkeby när hon sjunger i Dalhalla.

Inspelat 2005 av SVT 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klockan 20.00 ska jag titta på Sissel Kyrkeby när hon sjunger  i Dalhalla.

Inspelat 2005 av SVT 1

358225[/snapback]

 

 

Tittar just nu, mycket vackert, efter detta kan man se Viveka Lindfors som egentligen var större än Garbo, hon har gjort massor av filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh vad underbar Sissel är, det vackraste på Jorden och en röst som får mig att fälla tårar.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Viveka var vacker kvinna även på ålderns höst.

Hur gammal kan hon ha varit i detta programmet "Här har du ditt liv"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Viveka var vacker kvinna även på ålderns höst.

Hur gammal kan hon ha varit i detta programmet "Här har du ditt liv"?

358269[/snapback]

 

Är inte säker, men jag tror nå'nstans vi sjuttio.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Pocahontas

Missa inte andra avsnittet om "Könens hemligheter"

Rätt kul att se

 

Börjar kl 21 på SVT 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pocahontas

Det var kul att följa detta stora dejttest som slutate i fiasko för forskarna, trots att de hade flera Macar till sin hjälp med mätvärdena.

 

Tjejen Beth hade ingen framgång, trots stylingen, och det förstår jag...

 

Ser fram mot nästa avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren

Upttäckte nyss och det här blir verkligen i sista minuten så kanske nästan ingen hinner läsa tipset men ändå TV4 nu 19.30-20.00 Vem Åldras Värst

Första programet i en ny dokumentärserie om 10 avsnitt

 

Brittisk dokumentärserie från 2006 i tio delar. Vem åldras värst? tar reda på vilken effekt att kedjeröka, äta sötsaker, äta snabbmat och dricka mängder av alkohol, har på utseendet. I varje avsnitt utmanas två deltagare i tjugoårsåldern att avslöja alla sidor av sin utsvävande livsstil och att låta sin kropp undersökas av en grupp experter på åldersförebyggande åtgärder. Med modern teknik framställer experterna fotografier av hur deltagarna kommer att se ut om 20 år, om de fortsätter att leva som de gör. Resultatet får deltagarna, med experternas hjälp, att kämpa för att ändra sin livsstil. Efter två veckors kamp får de ett nytt fotografi av sig själva i framtiden. Del 1 av 10. Sänds i 16:9. Orginaltitel: Who'll Age Worst

 

Låter intressant..... :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Påminner om Könens hemligheter kl 21.10 på SVT 1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren

Superman kavalkad för alla nattsuddare inatt på Kanal 5 med anledning av den nya Superman Returns filmen som har biopremiär nästa Fredag. Mellan 22.50-05.40 på morgonen så sänds 3 Superman-filmer i rad!

 

Lite sent kanske för de flesta att se 3'an men 1 an kan nog de flesta se och många även 2'an!.

 

Jag sitter som klistrad Superman here I come! :D

 

Kommer även se den nya på bio. Har alltid gillat Superman mest av alla superhjältarna!

 

Kanal5!

22.50-01.30 Superman I

01.30-03.40 Superman II

03.40-05.40 Superman III

 

dead.reeve1230_big.jpg

 

superman_returns_06.jpg

Redigerad av Joakim Ågren
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Joakim Ågren

Ikväll SVT1 22.55-23.25 Seriestart Ur Vetenskap-Antikens Upptäckter

 

UR. Del 1 av 8. Livets vatten. Vattentoaletter och avancerade fabriker är inte alls så nya uppfinningar som man skulle kunna tro. Redan för tusentals år sedan kunde människor ta tillvara naturens krafter för att göra sina liv bekvämare. Text-tv 199 och 825. Även 29/8.

 

Låter intressant oh rekommenderas således....

 

Och så skall det visst enligt tablån vara säsongstart för en ny säsong av Mythbusters på Discovery Channel samt Discovery Mix, 2 avsnitt sänds idag mellan 21.00-23.00

 

Omöjliga kupper - del 1. Adam och Jamie sätter ännu en gång filmmyter på prov. Är Hollywoodfilmernas kupper fullständigt hokus pokus eller är det möjligt att knäcka världens bästa säkerhetssystem?

 

Omöjliga kupper - del 2. I "Brott och andra förseelser" testar gänget de senaste alarmsystemen för att se om de är så effektiva som det påstås.

 

Låter synnerliggen intressant.......

Redigerad av Joakim Ågren
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren
Mm… tipsade om detta just i din andra tråd…  -_-

391655[/snapback]

 

I am shocked!

Helt sjukt att medans jag författade mitt inlägg så skrev du om Antikens Upptäckter i min tråd om Daniels Hjärna. Undrar vad oddsen för det är? :chock:

 

1 på 1 miljon eller mer ,vi kanske hade telepatisk kontakt lol :tarskratt::skondans:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaa, eller nåt. :D

391671[/snapback]

Jag gillar det där uttrycket: eller nåt. Det blir så där härligt tvetydigt i detta anglifierade tidevarv. Ännu mer förvirrat blir det i tal eller n[o/å]t. :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

marcushedenstrom

Nu börjar det! Men det är ju Ben Franklins drake; inte några brottslingar. Hmm....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share




×
×
  • Skapa nytt...