Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ofrivillig blottning eller smart marknadsföring


Kayano

Tro ni att kändisarnas så kallade ofrivilliga blottningar verkligen är ofrivilliga eller ett led i smart marknadsföring.  

14 medlemmar har röstat

  1. 1. Tro ni att kändisarnas så kallade ofrivilliga blottningar verkligen är ofrivilliga eller ett led i smart marknadsföring.

    • Ja
      3
    • Nej
      2
    • Spelar ingen roll för mig så länge det kommer på bild
      9


Rekommendera Poster

Konstig fråga det här. Men när man läser kvällstidningarna så står det ju varje vecka om en ny kvinnlig kändis där tissarna begett sig iväg på en egen utflykt utanför klänningen. Nu senast idag där Lindsay Lohan haft slapp resår i klänningen. :w00t:

Man börjar ju undra om dessa små "olyckor" egentligen inte är ett led i en smart marknadsföring som tas till då den aktuella kändisen haft för lite exponering i massmedia under en tid. :D

Bryr sig egentligen nån om ett blottat bröst idag.

 

Vad tror ni

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det finns ett "eller" tillsammans med två olika alternativ i en fråga, är det lite svårt att svara "ja" eller "nej"... :lol:

 

Men för att svara på din egentliga fråga, så tror jag absolut att det är planerat. Vore konstigt annars. Hur svårt kan det vara att få en klänning att sitta på plats, menar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det finns ett "eller" tillsammans med två olika alternativ i en fråga, är det lite svårt att svara "ja" eller "nej"... :lol:

 

Men för att svara på din egentliga fråga, så tror jag absolut att det är planerat. Vore konstigt annars. Hur svårt kan det vara att få en klänning att sitta på plats, menar jag?

289602[/snapback]

 

Jag såg det men det går ju inte att ändra själva omröstningen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
rickard1234
Hur svårt kan det vara att få en klänning att sitta på plats, menar jag?

289602[/snapback]

Har du testat? :P:whistling:B)^_^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju oftast det under klänningen som man är intresserad av B):rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju oftast det under klänningen som man är intresserad av B)  :rolleyes:  :rolleyes:  :rolleyes:

297084[/snapback]

Visst är det så, antingen det blottas eller ej. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...