Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Vinn en mac


Priest

Rekommendera Poster

Trevlig sida... det kan ju vara värt ett försök :w00t:

 

www.vinnenmac.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar seriöst iaf :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rickard1234
verkar seriöst iaf  :ermm:

288378[/snapback]

20:- för att få vara med? :ermm:

 

verkar oseriöst iaf :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20:- för att få vara med? :ermm:

 

verkar oseriöst iaf  :ermm:

288402[/snapback]

 

Hehe... tänkte mest att man faktiskt hade en chans att vinna eller om det var bluff. Om 20 spänn är dyrt eller billigt låter jag vara osagt, det betyder i vilket fall inget i min plånbok så jag låter mig nog luras :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinnaren kommer utses när dom har fått in tillräckligt med pengar som täcker kostanden för macen -_-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinnaren kommer utses när dom har fått in tillräckligt med pengar som täcker kostanden för macen -_-

288446[/snapback]

 

Skiljer ju inte dem från något annat lotteri i världen... jag är ju obotlig optimist så jag kunde iallafall inte låta bli. Antingen är jag blåst på 20 spänn och då händer... inget... eller så har jag en liten liten chans att få en mini och det är ju kul. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

o jag gör de inte mamma blir galen om räkningen blir för hög :P:cry: **rädd**

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20spänn för mycket pengar ?

288613[/snapback]

Nej men han kan inte ringa mer på hela det här året.. :w00t::w00t::w00t::P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast det skulle ju inte vara helt fel att vinna en macmini.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lurade är vi allihopa, men det är roligare att vara optimist än pessimist! :w00t: Vi får ju redovisa här om någon av oss vinner. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi borde kanske sätta ihop en egen vinn en produkt från Apple tävling, om alla betalar 20 spänn, vad kommer vi då upp i?

 

Sen e det ju bara o lotta ut den! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi borde kanske sätta ihop en egen vinn en produkt från Apple tävling, om alla betalar 20 spänn, vad kommer vi då upp i?

 

Sen e det ju bara o lotta ut den! :)

289366[/snapback]

 

 

Och extra pengarna som kommer in kan ni festa upp på er MW träff nere i GBG sen? :D

 

Hur många medlemar finns det på denna forum totallt? tänkt 20kr per skalle så det blir en hel del pengar det... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och extra pengarna som kommer in kan ni festa upp på er MW träff nere i GBG sen?  :D

289375[/snapback]

Eller ge dem till mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många medlemar finns det på denna forum totallt? tänkt 20kr per skalle så det blir en hel del pengar det...  :ermm:

289375[/snapback]

 

Vet inte... men några hunda aktiva iallfall, kanske 200? Man kunde ha en medlemsavgift på forumet som hamnade i en pott och så lottade man ut grejjer till folk hela tiden. Men det kanske skulle vara lite bökigt att genomföra rent administrativt? Roligt iallafall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...