Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Tankar om fältarbete!


Sinatora

Rekommendera Poster

Sitter just nu och skriver den ena rapporten efter den andra i ämnen som jag knappt vet vad de handlar om. Jag är inte skapt för universitetsstudier och dessutom är jag lite smågrinig på skolan överlag, mest för att denna termin är väldigt dåligt skött från skolans sida.

Nu ska det skrivas fältarbete och inatt satt jag uppe och spånade på vettiga problemformuleringar men allt jag kan tänka på är irrelevant ur studiesynpunkt.

 

Tankar om fältarbete 1.

 

Jag föreställer mig att man behöver en lie.

Jag vill ha ett portabelt herbarium.

Undrar när min mac mini kommer?

Varför handlar inte alla romaner om romantik?

 

:blink::D:blink::ph34r::ph34r::ph34r::ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det märks att du fick lite sömn, ganska ostrukturerat det där. :D

 

Romantik??

 

Har inget bra svar på det, men det är väl tur att inte alla romaner handlar om romantik tycker jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, att inte alla romaner handlar om romantik är väl för väl. Men varför heter det roman?

Strunt samma nu skall jag invänta min mac mini och se om inte allt blir bättre när jag har fått den. Det är visserligen ingen intel men jag är inte i behov av prestanda, jag är i behov av en ordbehandlings och surf dator så jag slog till på en begagnad mac mini idag. Den har ingen Airport och jag har trådlöst nätverk här hemma och det verkar inte vara det lättaste att lösa. Just nu lutar det åt att den får ansluta till iBooken via ethernet och få internet den vägen. Men jag får en ny mac och det lyser alltid upp tillvaron. :D:D:D:D:D:D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Desto fler macar, desto bättre. I närheten av mig är det ganska långtifrån bättre eftersom jag har avrundat uppåt 0 st macar. Jäkla Steve, han får skärpa sig till årsdagen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...