Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Shakespeer hittar filer men kan inte ladda ner...?


sickbird

Rekommendera Poster

Som sagt.. Shakespeer har funkat bra för mig sen jag laddat ner det efter tips från den här sidan. Men efter det att jag var tvungen att tvångsavsluta min iMac har jag inte kunnat ladda ner några filer. hittar massor, men när jag klickar på dem så händer inget, de kommer inte ens till "download queue" , Någon som varit med om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till forumet och gemenskapen här. :)

 

Vi har väl här egentligen bara en enda regel om vad som inte får diskuteras, och det är fildelning. Det gäller såväl laglig som olaglig.

 

Men om du inte skulle få något svar på din förfrågan, så kan du ju alltidleta på forumet efter trådar som ännu inte tagits bort av moderatorn. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

chinadrumsticks

Jag tror inte det är någon som bryr sig. Vår lagpolis Nils är ju inte här längre såå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anders Lundberg

Nej i år är det ingen som bryr sig verkar det som.

 

Testa att slänga .plist-filen, vilken du hittar antingen genom att söka på shakespeer eller gå direkt till ~/Library/Preferences och leta upp filen. Hos mig heter den se.hedenfalk.shakespeer.plist

 

Om inte det funkar vet jag inte vad som är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK. Tack för tipset men tyvärr så rättade det inte till problemet.

 

Någon som har ngn aning om vad jag kan göra mer. Har även tagit bort programmet och lagt in det på nytt men ingen förändring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Simon Grabiec
Vi har väl här egentligen bara en enda regel om vad som inte får diskuteras, och det är fildelning. Det gäller såväl laglig som olaglig.

283022[/snapback]

 

Exactomento. :ThumbsUp:

 

Låser tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.


×
×
  • Skapa nytt...