Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Civ IV till Mac början av 2006!

BobDeluxe

Recommended Posts

de ska också släppa civ III och det kommer i december, men vem bryr sig om 3an när 4an kommer

217200[/snapback]

Civ-III för macen är redan släppt för flera år sedan, det är Civ-III complete som skall släppas, d.v.s Civ-III plus alla expansions.

Civ-III för macen är redan släppt för flera år sedan, det är Civ-III complete som skall släppas, d.v.s Civ-III plus alla expansions.

217453[/snapback]

Ok, jag hade ju för mig att civ III redan fanns till mac, men var inte säker.

jaja, jag som kör pc får ju lira det om en vecka :)

Ok, jag hade ju för mig att civ III redan fanns till mac, men var inte säker.

jaja, jag som kör pc får ju lira det om en vecka :)

217802[/snapback]

*avis*

shit, nu blev jag sugen på att lira. Nu kommer hela lördagen gå åt...och säkerligen resten av veckan också =P

chinadrumsticks

Jag har aldrig riktigt tyckt om Civ-spelen. Vet inte riktigt varför. De känns liksom inte riktigt engagerande..

Jag förstår vad du menar. Många tycker så. Men faktum är att man måste ge det en chans, en rätt så stor chans. I början är det alltid lamt, men efter ca 20-30 minuter börjar jag fastna och då är det risk för trans alltså =P Ge det ett ärligt försök och känn på njutningen att utveckla din civ. och kicka lite ass

det är ganska svårt att bara börja spela det, man måste nästan ha nån som förklarar allt medans man spelar det, så var det för mig iaf. Sen så tar det ett par spel innan man fattat 95% av spelet, allt lär man sig nog inte.

det är faktiskt sant. Som före detta civ2 spelare glömde jag faktiskt bort det. Ursäkta! alltså correction: Ge det tid, lär dig reglerna och jag lovar att du kommer tycka det är värt besväret....Om du är typen som gillar lite kreativa och strategiska/taktiska spel.

217453[/snapback]

Jepp så är det.... det jag gillar bäst är att fixa generaler...

Har spelat i ca 17 timmar och kan bara säga att det är skitskoj!

oj, kolla på civ4.com eller nåt sånt, det var väl ca 18 st så jag kan inte rabbla dem, hur som helst har det här med religion och great persons gett en helt ny dimension till spelet tycker jag, kul fast det är så väldans mycket att hålla koll på bara....

hahahaha, man blir ju nästan rädd Trean fänglsade mig nästan så illa....men bara nästan!! :w00t:

Köpte det till min "Stenålders-PC" idag. Fastän jag inte riktigt kommer upp till minimispecen så flyter det på riktigt bra. Klart snyggt och verkar ha många "förbättringar" jämfört med trean.

Rekomenderas varmt!

Nej nu måste jag återvända till PCn, konstigt uttalande från min sida och ni får förlåta mig men det är skoj.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...