Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Min nya iMac

chinadrumsticks

Recommended Posts

chinadrumsticks

Hej, alla..

Idag köpte jag en iMac G5, och jag måste medge att jag är rätt impad av hur mycket saker (och väldigt processorkrävande saker) som den klarar av samtidigt.

Om jag ska klaga på något är det väl, att fläkten låter en del.. Det är ju inget moppeljud, men den drar på rejält om man sätter på en film samtigt som man kopierar och installerar i bakgrunden.

Men hittils, i överlag nöjd.

Paul

marcushedenstrom

Grattis!!! :cake: :cake:

chinadrumsticks
Grattis!!! :cake: :cake:

216739[/snapback]

grattis!! jag blir snart en ägare av en imac g5 också

216739[/snapback]

Tack, tackar!

Det är julafton idag! :w00t:

Måste vara en fantastisk dag idag :P

Finns den redan leveransklar den senaste med inbyggd iSight?

Det var rackarns ....vill också köpa en sådan :rolleyes:

Min iMac :wub: lämnade Shanghai i morse :w00t: Hoppas verkligen att det går snabbt nu för det börjar kännas lite småtöntigt att surfa in på tnt´s sida stup i kvarten när man sitter på kontoret :blushing:

Min iMac  :wub:  lämnade Shanghai i morse  :w00t: Hoppas verkligen att det går snabbt nu för det börjar kännas lite småtöntigt att surfa in på tnt´s sida stup i kvarten när man sitter på kontoret  :blushing:

216804[/snapback]

Min iMac dröjde ca fem dagar från Shanghai. Så snart kommer den! =)

chinadrumsticks

Fast jag köpte nu inte den senaste varianten.. Rent prestandamässigt tycker jag inte att det är så stor skillnad. Dessutom fick jag den mycket snabbare än annars. Jag gick in på macrent och haffade åt mig det sista exemplaret B)

grattis!! jag blir snart en ägare av en imac g5 också

216747[/snapback]

Grattis bägge :D

Grattis! Bra val!

Beträffande de nyaste FrontRow-iMacarna så pratade jag just med Apple Store och de verkar bli försenade. Så sent som i måndags sa de att den var på väg och skulle komma i slutet av oktober men nu är det ovisst. Nytt leveransdatum var inte klart. Om någon fått ett specifikt leveransdatum så skriv i tråden.

Grattis! Bra val!

Beträffande de nyaste FrontRow-iMacarna så pratade jag just med Apple Store och de verkar bli försenade. Så sent som i måndags sa de att den var på väg och skulle komma i slutet av oktober men nu är det ovisst. Nytt leveransdatum var inte klart. Om någon fått ett specifikt leveransdatum så skriv i tråden.

216991[/snapback]

What? Finns det nya iMac G5 med inbygd iSight som INTE har front row?

217329[/snapback]

Nej. Varför skulle det göra det? :)

217329[/snapback]

Uhhm.. Jag ville bara vara tydlig eftersom den iMac G5 som chinadrumsticks köpt inte var den senaste med FrontRow (just dom nya iMacarna som verkar bli försenade..)

Vi kanske skulle enas om ett namn? Vad sägs om iMac FR (, FjärR, Fuckin' Remote) eller

iMac FRiSight för 1.9 & 2.1 Ghz iMacarna.. Kom med fler förslag!

Uhhm.. Jag ville bara vara tydlig eftersom den iMac G5 som chinadrumsticks köpt inte var den senaste med FrontRow  (just dom nya iMacarna som verkar bli försenade..)

Vi kanske skulle enas om ett namn? Vad sägs om iMac FR (, FjärR, Fuckin' Remote) eller 

217423[/snapback]

Allra allra nyaste iMac G5?

217423[/snapback]

Den heter officiellt på Apples sidor "iMac G5 (isight)"

Nej. Varför skulle det göra det? :)

217338[/snapback]

Missuppfattade det han skrev, och dessutom var jag pa en Applestore haromdagen och kikade pa nya iMac med inbyggd iSight.. Men nar jag kom hem kom jag pa att det inte satt nagon fjarrkontroll pa skarmen.

:cry:

Gaaaaaaah "27 okt 2005  12:00  Pudong International Airport  Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems  " Vafan e det..?

216993[/snapback]

Någon glömde att tanka flygplanet. :whistling:

Missuppfattade det han skrev, och dessutom var jag pa en Applestore haromdagen och kikade pa nya iMac med inbyggd iSight.. Men nar jag kom hem kom jag pa att det inte satt nagon fjarrkontroll pa skarmen.

:cry:

217817[/snapback]

Jag tror att det är för att ingen ska knycka den.

Någon glömde att tanka flygplanet.  :whistling:

217821[/snapback]

Det värsta är att du förmodligen har rätt. Ja ja nu är det iaf helg får tänka på öl istället för iMackor :rolleyes:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...