Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Minne från PC-butik

tore_musik

Recommended Posts

Har en PB G4 400mhz, går det att köpa ett minne i en pc-butik och få det att funka??

Visst går det, bara du köper rätt minne, och ett bra märke.

Samsung kör apple själv med, kensington har jag också förstått funkar bra. jag skulle nog hålla mig till dem.

styggapojken.se då? funderar på att uppgradera direkt till 2gb nämligen. iofs får jag 1512mb direkt i leverans. får se vad som händer.

arbetar mycket med samplingar och det drar minne över allt annat.

Anders Lundberg

Bra märke betyder i princip allting som faktiskt har ett märke, men även noname har en bra chans att funka. Och gör det det inte har du ju nästan alltid livstidsgaranti på minnen i vilket fall som hellst.

styggapojken.se då?    funderar på att uppgradera direkt till 2gb nämligen. iofs får jag 1512mb direkt i leverans. får se vad som händer.

arbetar mycket med samplingar och det drar minne över allt annat.

218186[/snapback]

styggapojken.com är bra att ha med att göra, köpte min netgear-router där tokbilligt och ska även köpa deras powerbookminne som är ännu tokbilligare. Ännu bättre om man kan gå in och köpa i affären :ThumbsUp:

Bra märke betyder i princip allting som faktiskt har ett märke, men även noname har en bra chans att funka. Och gör det det inte har du ju nästan alltid livstidsgaranti på minnen i vilket fall som hellst.

218245[/snapback]

Jag har snålat mer än en gång när jag köpt minnen och köpt "noname" och det har i princip alltid straffat sig.

Jag rekomenderar att du köper Corsair eller Kingston och försök få tag på deras "exlusiva" testade minnen. Lite dyrare men det brukar löna sig i längden.

Jag köpte ett 256 mb kingston från en lokal pc-nasare förr 500:- funkar klockrent! :ThumbsUp::ThumbsUp:

styggapojken.com är bra att ha med att göra, köpte min netgear-router där tokbilligt och ska även köpa deras powerbookminne som är ännu tokbilligare. Ännu bättre om man kan gå in och köpa i affären :ThumbsUp:

219580[/snapback]

de lär vara bättre än slagverket och macoteket (inget ont men jag är förbannad just nu)

någon klåpare skickade mig ett ram minne till stationär pc när jag beställde till min powerbook.

slagverket skyller på macoteket och macoteket har jag inte hört något av.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...