Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Glömt att presentera mig

Carlisle_united

Recommended Posts

Carlisle_united

Shit, här har man hängt på forumet i ett bra tag och helt glömt att presentera sig, ytterst oartigt av mig. -_-

Jag heter Dan och användt mac på allvar sedan 1997 fast lite smått innan också.

Jag är konstnär och har en Fil. kand. examen i samtida konst eller BA (hons) Fine arts som den egentligen heter. Den fick jag efter att ha pluggat på Cumbria institute of the Arts i Carlisle, England i 4 år. -_-

Nu är jag arbetslös men är behovs anställd hos Gyproc och rycker in där när det behövs.

Mina intressen är konst, mobiler och sist men inte minst macar.

/Dan

• Replies 75
  • Created
  • Last Reply
Carlisle_united

:) tack.

Det är ju som att bli välkommnad av en familj.

blir ju tårögd... :cry::)

Shit, här har man hängt på forumet i ett bra tag och helt glömt att presentera sig, ytterst oartigt av mig. -_-

215506[/snapback]

Välkommen Dan "the man" Carlisle. Bättre sent än aldrig

välkommen!!

haha vad ironiskt .. jag har ju just kommit hit känns lite fel att välkommna någon som varit här längre än jag :D

Carlisle_united

Jag vill föresten ha lika lång presentations tråd som daniela. :)

Bara runt 70 sidor kvar eller nått sånt.

Välkommen från en som är ganska ny på forumet............ :whistling: Angående fotbollslag så är det QPR som gäller! :lol: Jag är också konstnär. Det jag gör brukar bli konstigt............ :w00t::w00t::w00t:

Carlisle_united

He he nej du C.U.F.C kickar QPR lätt! när dom fått bättre spelare och lite motivation.

Jag vill föresten ha lika lång presentations tråd som daniela.  :)

Bara runt 70 sidor kvar eller nått sånt.

215580[/snapback]

haha ja jo jag har sett hennes presentations tråd... rätt maffig ändå :D

vi får skriva i varandras så vi får några hundra inlägg per dag hehe

så nu får du skriva i min presentation :PB):rolleyes:

Carlisle_united
Jag är också konstnär. Det jag gör brukar bli konstigt............ :w00t:  :w00t:  :w00t:

215630[/snapback]

Hum folk påstår att min konst är konstig... <_<

förstår inte... :whistling:

He he nej du C.U.F.C kickar QPR lätt! när dom fått bättre spelare och lite motivation.

215631[/snapback]

Här är inte fråga om att degradera sig till medgångssupporter! Det är en princip! QPR!! :w00t:

Carlisle_united

Jag bodde precis vid C.U.F.C hemma arena så jag har hört i stortsett varje hemma match samt sett alla besvikna fans gå hem efter matchen. :)

Kommer mest i håg matchen då dom åkte ur div 3 den tystnaden som la sig över arenan var lite små läskig. :)

Jag bodde precis vid C.U.F.C hemma arena så jag har hört i stortsett varje hemma match samt sett alla besvikna fans gå hem efter matchen. :)

Kommer mest i håg matchen då dom åkte ur div 3 den tystnaden som la sig över arenan var lite små läskig. :)

215642[/snapback]

OK. Jag förstår...... dit engagemang i C.U.F.C är klassat som bistånd och är bidragsberättigat av SIDA. :whistling:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...