Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Hej alla!

Höger sko

Recommended Posts

hej hej alla mac lirare!

jag har haft mac ett tag. pojkkön på mig och bor uppåt i landet (sundsvall dvs). äger en emac som kommer troligtvis bli utbytt mot en imac g5 inom snar framtid.

har inte speciellt bra koll på forum och sådant så någon vänlig själ kanske kan förklara en del?

:blushing::blushing::D

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Du ska hänga här iaf 12 timmar om dygnet sex dar i veckan och skriva de flesta av dina inlägg i Världens Längsta Tråd - det är så det går till! B):whistling:

Andreas Leijon

Lyssna inte på bomullspinnen här ovan... ;)

Å MacWorlds vägnar vill jag välkomna dit hit!

Verkligen kul att så många nya Macanvändare dyker upp!

tack tack seoulenite! jag ser jag jag ligger lite efter i antalet inlägg här på forumet hehe tre hittills... :P

Lyssna inte på slipsnissen ovan. Vad vet väl han om forum, MacWorld och Världens Längsta tråd?!? :rolleyes::angry::P

Läs och lär!

Fråga när du vill veta nåt!

Tramsa av hjärtans lust i övrigt!

hej och välkommen!

jag kommer nog trivas här känns det som.... vad jobbar du med andreas leijon? macworld är väll inte bara svensk tidning eller görs det olika i olika länder??

// alltid höger sko!

tack tack seoulenite! jag ser jag jag ligger lite efter i antalet inlägg här på forumet hehe tre hittills... :P

215456[/snapback]

hehe, ta´t lugnt, fortsätter du skriva inlägg i den här takten är du mycket snart i kapp mig, du har ju ett "inläggsratio" på 5 per dag, det är betydligt mer än mig :rolleyes:

hehe, ta´t lugnt, fortsätter du skriva inlägg i den här takten är du mycket snart i kapp mig, du har ju ett "inläggsratio" på 5 per dag, det är betydligt mer än mig  :rolleyes:

215472[/snapback]

hehe jo men man vet inte hur länge det varar... kan bli rätt slö ibland men jag ska göra mitt bästa...

hehe du får väll skynda på lite så jag inte kommer ikapp dig då :P

//som sagt alltid höger sko!

Andreas Leijon
Lyssna inte på slipsnissen ovan. Vad vet väl han om forum, MacWorld och Världens Längsta tråd?!?  :rolleyes:  :angry:  :P

215460[/snapback]

Inte det minsta. Min uppgift är bara att sprida kärlek. Har inte krambilden™ tillgänglig just nu men den hade annars varit på sin plats här.

jag kommer nog trivas här känns det som.... vad jobbar du med andreas leijon? macworld är väll inte bara svensk tidning eller görs det olika i olika länder??

// alltid höger sko!

215470[/snapback]

MacWorld finns i USA, Storbritannien, Turkiet, Australien, Tyskland (MacWelt), Spanien och Sverige och den är för den sistnämnda utgåvan och tillhörande webbplatser (bland annat macworld.se och detta forum) som jag är ansvarig för allt innehåll. Rent juridiskt innebär det att jag även är personligt ansvarig för alla inlägg ni här inne skriver, vilket kan vara värt att ha i åtanke.

Hej och välkommen.

tack så mycket för all välkommlighet (finns det ordet? :P )...

det är väll inte så farligt Daniela :D du sa ju hej och det är ju trevligt :P;)

hej hej alla mac lirare!

jag har haft mac ett tag. pojkkön på mig och bor uppåt i landet (sundsvall dvs).

:blushing:  :blushing:  :D

215439[/snapback]

Tjena och välkommen!

Jag har haft Mac ett tag låter nästan som -Jag har haft förkylning, mässling eller whatever ett tag, men vi får väl hoppas att detta i likhet med dom andra symptomen inte är övergående :D

Jag antar att det är pojkkön i singularis :wacko: Skämt åsido. Och glöm inte att det finns vänsterskor också :ThumbsUp:

Jag antar att det är pojkkön i singularis :wacko: Skämt åsido. Och glöm inte att det finns vänsterskor också :ThumbsUp:

215581[/snapback]

hehe jo pojke är jag nog allt fortfarande :lol: det blir man aldrig för gammal för

ang. värnsterskor så tvivlar jag starkt på att dom gör någon nytta :P dom är en fara för våra barns framtid!! <_<

haha :lol:

tack tack igen! :D

(säger för mig själv: oj vad vänliga alla är här. troligtvis för att dom harmac allihop)

Hejsanhoppsan! Det är väl inga problem att vara trevlig! Man blir ju glad av Macen!! :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t: Sen svamlas det en massa.... man behöver ju bara läsa innantill för att se vilken tråd som gäller........ men eftersom du är ny ska du få en enkel länk....

HÄR!!!

Eftersom man sitter och väntar på problem så måste man ju fördriva tiden med annat och vad passar bättre än att vara trevlig? :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

Hej och hjärtligt välkommen hit och till macens värld. Missade tydligen denna presentation imorse. Det var så kallt att hjärnan tagit en paus :P

Här på forumet är det roliga, bra, duktiga och framför allt hjälpsamma människor. :wub: När blev du med mac då? Trivs du? Dum fråga förresten :D klart du gör, eller hur?

Jag var till Sundsvall igår, vi far dit lite nu och då. Har ju all släkt där.

;)

Hej och hjärtligt välkommen hit och till macens värld. Missade tydligen denna presentation imorse. Det var så kallt att hjärnan tagit en paus :P

Här på forumet är det roliga, bra, duktiga och framför allt hjälpsamma människor. :wub: När blev du med mac då? Trivs du? Dum fråga förresten  :D klart du gör, eller hur?

Jag var till Sundsvall igår, vi far dit lite nu och då. Har ju all släkt där.

;)

215639[/snapback]

ja... jag har en emac nu men det blir en imac efter jul. det hela började med min pappa och hans kompis som började köra mac för länge sedan. jag satt då när jag var liten på en hemma pc som jag tyckte var coolt eftersom alla mina kompisar körde pc. men eftersom att jag fick upp den blåa skärmen och fick starta om datorn hela tiden samt att allt var så krångligt.. tills slut när osx kom så fick jag upp ögonen för mac... det var på en imac g3 och sedan har jag varit trogen mac älskare.. alla mina kompisar tycker jag är en aning knäpp när jag går igenom allt som hände på senaste keynoten... men jag kan inte räkna med att dom förstår... dom kör ju pc.. :P

så det är på den vägen och jag är nog den största Applefantasten i sundsvall kanske i hela medelpad? haha jaja så är det iaf ^_^

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...