Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Photo Booth har läckt ut på nätet

Jonatan

Recommended Posts

kan du inte lägga upp länken istället...hittar inte på alla de där sidorna

Tänkte jag skulle kunna koppla upp min IXUS med USB, men programmet stöder tydligen bara FW!

Länken var det heller inget fel på, pekade ju på en diskussion där den slutliga länken ligger i andra inlägget!

:ThumbsUp: även om jag nu inte vet vad jag skall ha det till, men det kan ju vara kul att ha det även om det inte är nåt att ha!

De inläggen som handlade om länken där man kan ladda ner det har tagits bort nu.

Huruvida man får lägga upp såna länkar här vet jag inte... Jag gör det sålänge så får vi se:

[tog bort länken /sg]

Simon Grabiec

Måste tyvärr ta bort länken. Apple har ju inte släppt Photo Booth för allmän nedladdning, vilket gör att eventuella filer som läcker ut på nätet juridiskt sett är att likställa med piratkopierade, trots att programmet är "gratis".

Måste tyvärr ta bort länken. Apple har ju inte släppt Photo Booth för allmän nedladdning, vilket gör att eventuella filer som läcker ut på nätet juridiskt sett är att likställa med piratkopierade, trots att programmet är "gratis".

214940[/snapback]

Då hann jag just utöva en olaglig handling!!

Känns skööönt!

214940[/snapback]

Tydligen är det här:

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/24993

Nu hade jag helt plötsligt inte rättighet att redigera mitt meddeöande. var får jag det då??

215200[/snapback]

Den rättigheten försvinner här på forumet runt 20min efter att inlägget görs...

Nu önskar man bara att någon bra programmerare gör så att det funkar med en UBS-kamera ozzå. 

215165[/snapback]

Jag läste på Macrumors att en kille använde Photo Booth med sin Macally IceCam som använder sig av USB. Så det går tydligen, det är väl bara att pröva.

Nu önskar man bara att någon bra programmerare gör så att det funkar med en UBS-kamera ozzå.  :ph34r:

215165[/snapback]

Jag läste på Macrumors att en kille använde Photo Booth med sin Macally IceCam som använder sig av USB. Så det går tydligen, det är väl bara att pröva.

215258[/snapback]

Min kompis använder det med en usb-Logitech av billig modell....

• 9 months later...

Har lyckats få hem Photo Booth, men har ju ingen iSight, är det så att det verkligen bara stödjer FW? I så fall, finns det alternativa FW kameror till iSight?

Jag har använt Photo Booth med en USB kamera (två olika Logitech) och min mac mini! Vet inte varför det funkade dock.. Hittade Photo Booth på TPB så de e väll bara att leta :D

//Micke, men nu vet ni att de går i alla fall :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...