Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Datum på senaste svar?

Twinsen

Recommended Posts

Är det bara jag som stör mig på att man bara ser tiden för senaste inlägget i varje tråd i forumet och inte datumet? Tycker det vore fint om man kunde se det, och det borde inte vara alltför svårt att fixa, eller?

marcushedenstrom

Instämmer; det är irriterande.

Nej! Jag gillar att det står "idag" och "igår" det blir mer uttalande och så känner man sig trygg ju!

men ni kan ju lägga till datumet ändå, bara "idag" osv. står kvar.

Herr Leijon och Co säger säkerligen att detta är ett färdigt program och de kan inte gå in o ändra i det. Eller nåt sånt. Det har Moi hört förut! :)

Men det irriterar faktiskt mig oxå, måste jag säga. Inte så jag går omkring och tänker på det hela dagarna, men ändå liksom. ;)

Men det gör jag! Irriterar mig på det hela dagarna.;)

Vi vill ha mera datum!

212884[/snapback]

Ja vi får juh tänka på din nerver jojjo. -_-

Andreas, YO, fixa, vi vill inte ha några nervsammanbrott här pga avsaknad av datum! Det kan bli dyrt för MacWorld. :rolleyes::kissing:;)

Ja vi får juh tänka på din nerver jojjo.  -_-

212889[/snapback]

Ja verkligen! Hoppas att Lejon & kompani gör detsamma.

Fast jag vidhåller fortfarande min teori om att det inte går att ändra på. I´m sorry.

Är det bara jag som stör mig på att man bara ser tiden för senaste inlägget i varje tråd i forumet och inte datumet? Tycker det vore fint om man kunde se det, och det borde inte vara alltför svårt att fixa, eller?

212866[/snapback]

Det där är otroligt störande när man använder forumets sökfunktion. Om man får en massa träffar, så har man ingen aning om vilket datum inläggen skevs, bara vilken tid på det okända datumet.

Det får nog snarast räknas som en bugg, inte en brist.

Och nu kommer iMatte säkert här och krossar min teori...  :unsure:

212901[/snapback]

Done! Koden går att ändra, men det tar säkert några minuter... dock tror jag att Andreas vill ha koden orörd av andra skäl.

Är inte detta bara en inställning som Andreas gör i forumets kontrollpanel?

212911[/snapback]

Så kanske det är. Inte vet jag. Men han tog juh bort möjligheten till bilder i signaturen en gång t ex och då rök juh oxå möjligheten att att få färg på sin text och sånt tjafs. Jag frågade om han bara inte kunde ändra på det så bilder inte gick, men färg på text, men han sa att då måste man gå in o ändra i koden och det gick inte/inte var aktuellt. Det med datum är väl samma sak? Eller inte, vad vet jag. Det är säkert hur simpelt som helst.

• 8 months later...

Men hallå! :blink:

Är det inte dags att fixa det här nu? Jag tycker det är oerhört irriterande.

Jag vill se datum. Nu.

Jag ansluter mig också som irriterad, det blir mest irriterande när man söker i forumet tycker jag.... :(

Guest iMatte

Ja, det stör mig oxå när jag söker. Men mest irriterande är det trots allt i annonsavdelningen. Det blir ju helt värdelöst när man inte ser om en annons är två dagar gammal eller fem månader gammal. Det spelar ju en viss roll för sannolikheten att annonsen är aktuell...

Men å andra sidan är ju annonsavdelningen ändå rena skämtet, eftersom det inte går ut några mail till annonsören vid svar. Enda chansen är om det står ett telefonnummer eller en mailadress direkt i annonsen.

Men dessa buggar verkar MacWorld helt ha släppt. Inget intresse alls av att fixa dem...

• 1 month later...

Det får forumet att se väldigt aktivt ut. Senaste svar är alltid postat idag klockan si och så ;)

Jag ansluter mig till dem som vill ha ändring på detta!

Jag irriterar mig också på detta, och jag kan inte se att det är ändrat? Så här ser det ut hos mig:

post-9077-1154769345_thumb.png

Aha, jag tittade bara på "framsidan" och då ser det ut såhär:

post-11275-1154770747_thumb.png

Så jag tog för givet att datum skulle synas även "inne" i ämnesgrupperna. No such luck tydligen. Då stämmer jag istället in i kören och säger: Fixa datum tack!! <_<

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...