Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Byta Mac...

Fuzzy

Recommended Posts

Jag tycker att min mac börjar sacka efter och hinner inte riktigt med i knutarna. Jag är såklart sugen på en nyare, bättre mac. Men är det verkligen rätt tillfälle att byta nu när de intelbaserade macarna är på väg? Vad tror ni? :huh:

marcushedenstrom

Jag tror inte du ska låta intel-macarna styra ditt val.

För oss användare tror jag det blir en minimal skillnad, som de flesta inte ens märker. Inget att vänta på, med andra ord.

Håller med Marcus. Trots jag inte var tvungen att skaffa ny dator så bytte jag nyligen ut min gamla mot en iMac 20". Den kommer fungera lika många år som en Intel när nu väl de kommer.

"sent to manufacturing" jag väntar med spänning på min nya iMac...har inga som helst betänkligheter vad gäller intel-mac. Jag vill ändå inte vara testpilot ;)

Jag antar att ni har rätt. Finns det något ungefärligt datum då intelproccessorerna blir släppta? Alltså kommer det ta 1 år eller 5 år?

markuslagerwall

Det gamla vanliga dilemmat.

Verkar som det ALLTID och ALDRIG är rätt tid att köpa dator.

marcushedenstrom
Jag antar att ni har rätt. Finns det något ungefärligt datum då intelproccessorerna blir släppta? Alltså kommer det ta 1 år eller 5 år?

212438[/snapback]

Sommaren 2006 ska de första komma, och sommaren 2007 ska alla macar ha intel.

marcushedenstrom

212680[/snapback]

Precis, så man gör bäst i att inte bry sig och gå efter köpetarmkänslan. ^_^^_^^_^

Ingemar Ragnemalm

212680[/snapback]

Det är aldrig rätt tid att köpa. Det är alltid rätt tid att disponera en dator. :whistling::rolleyes:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...