Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Skugge rasar mot dell...

JvA

Recommended Posts

Kan säga att med min nakna kroppshydda så tror jag nog att jag har större chans klädd i kavaj el blazer...

211380[/snapback]

Inte för att jag är någon större expert på etikett, men något säger mig att du skulle väcka viss uppmärksamhet inne på Sturebadet, i en Blazer och med bar underkropp. Särskilt om det sticker ut en Nejlika där bak...

Om du dessutom armbågar dig fram för att ge en späd tonårsflicka mun-mot-mun-metoden, finns ytterligare risk för komplikationer och missförstånd... :P

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Hey!!! Vad hände med min braiga Skuggetråd. Jochum "jag jagar flickor på badhus", sabba dina egna trådar istället! :P I

Inte för att jag är någon större expert på etikett, men något säger mig att du skulle väcka viss uppmärksamhet inne på Sturebadet, i en Blazer och med bar underkropp. Särskilt om det sticker ut en Nejlika där bak...

Om du dessutom armbågar dig fram för att ge en späd tonårsflicka mun-mot-mun-metoden, finns ytterligare risk för komplikationer och missförstånd...  :P

211386[/snapback]

Va ä du ifrån?? Här där jag bor hör byxor till både kavaj och blazer. Och det var du som ville sticka nejlikan i andra hål, inte jag. :angry:

:w00t:

Hey!!! Vad hände med min braiga Skuggetråd. Jochum "jag jagar flickor på badhus", sabba dina egna trådar istället! :P I

211398[/snapback]

Jo men jag försökte ju. :cry: Men det visade sig att det var mer sprängkraft i min löjliga-familjen-version än din träliga Skugge-feminist-tråd. :P:lol:

De ä bra Peth, behöver lite hjälp här! :D

Och det var du som ville sticka nejlikan i andra hål, inte jag.  :angry:

211400[/snapback]

Sticka nejlikan i hålet - aha, mera grov slang... Var är du ifrån? Som smyger omkring på badhus, halvnaken och "sticker nejlikan i andra hålet"? Vet du inte att det kan vara skadligt ?

(Kanske bäst att tillägga: :D:D:D )

Det var visst svårt att hålla sig härifrån? :huh:

Och återigen, det var Du som skrev att gå utan byxor, jag har alltid hävdat att jag skulle gå dit fullt påklädd, från topp till tå, som vi gör här där jag bor. Tar nog på min tänkarmössa när det är så kallt om öronen ute. Det blir mer spännande så, jag menar att man inte skall visa hela härligheten på en gång utan hon skall få drömma lite och åtrå lite efter vad som döljer sig under den snajdiga klädseln.

:P:lol:

Så du tänkte trava omkring på Sturebadet med kostym och allt?

Vänta...knapphålet kanske är slang...OK, då fattar jag. Men gör det inte ont att sticka upp en Nejlika där?  :o

211354[/snapback]

Om du dessutom armbågar dig fram för att ge en späd tonårsflicka mun-mot-mun-metoden, finns ytterligare risk för komplikationer och missförstånd...  :P

211386[/snapback]

:lol::lol::lol::lol:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...