Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Skugge rasar mot dell...

JvA

Recommended Posts

Den som läser MacWorld vet...... -_-

210794[/snapback]

Ah...då måste jag ha läst slarvigt då, ty jag läser MacWorld. Eller det kanske var i den Amerikanska upplagan? :D

• Replies 82
  • Created
  • Last Reply
Ah...då måste jag ha läst slarvigt då, ty jag läser MacWorld. Eller det kanske var i den Amerikanska upplagan? :D

210806[/snapback]

Den amerikanska upplagan stavas med litet 'w', så det kan det inte ha varit. ;)

Hejhej alla glada maccare!

;)

210846[/snapback]

Tyvärr - en baksida med Internet (eller framsida) - så kan man ju inte veta om du verkligen är Skugge. Isåfall välkommen! Varför inte en PowerBook? Vad går ditt månatliga sminkkonto på? Borde jag börja läsa Expressen igen? Det var 10 år sen jag slutade läsa tabloidsmörjan?

Om det är någon som tagit Skugges identitet så är det ett ganska allvarligt brott...åtminstone moraliskt.

Thomas Ytterberg

Och som vanligt blir småpojkarna livrädda av blotta tanken på en kvinna som inte är sockersöt och tillrättalagd...

//Thomas

mac94. I MacWorld 2 2005 kan man läsa följande om Bosse Bildoktorn. :ThumbsUp:

"Porträttet: Bosse Bildoktorn

Trodde du att tv:s Bosse Bildoktorn bara mekade med bilar? Åh nej, Bosse är en hängiven Macanvändare som är fullkomligt överkär i sin iMac G5."

Hehe...ja jag har inte tipsat. Kanske har någon annan det? :whistling:

Nja, jag är nog skeptisk... Inte förrän jag ser en hälsning i hennes blogg är jag övertygad... B)

Hejhej alla glada maccare!

;)

210846[/snapback]

Hehe! Schysst o välkommen om det nu e du :ermm::ThumbsUp:

Jag tror det är en snorunge som tagit Skugges identitet på skämt - insett det allvarliga i detta först efteråt eftersom han/hon är korkad i skallen - och då sprungit till mamma och ammat en snutt som tröst. :lol:

Och som vanligt blir småpojkarna livrädda av blotta tanken på en kvinna som inte är sockersöt och tillrättalagd...

//Thomas

210861[/snapback]

Så vad är din slutsats? Man måste digga alla stirriga, självupptagna och aggressiva kvinnor?

Jag för min del uppskattar alltid när människor vågar och orkar ha en egen ståndpunkt. Dock upplever jag det som större hjältemod när en socialt tungt förankrad 5-barnsmamma i någon håla vågar sticka ut hakan i en kontroversiell fråga, än när nån bortskämd unge i Stockholm gör det.

Så vad är din slutsats? Man måste digga alla stirriga, självupptagna och aggressiva kvinnor?

Jag för min del uppskattar alltid när människor vågar och orkar ha en egen ståndpunkt. Dock upplever jag det som större hjältemod när en socialt tungt förankrad 5-barnsmamma i någon håla vågar sticka ut hakan i en kontroversiell fråga, än när nån bortskämd unge i Stockholm gör det.

210883[/snapback]

WORD! :lol::ThumbsUp:

Jag skulle gissa på att det verkligen är Linda, är det inte så skulle ju moderatorerna ha tagit bort henne vid det här laget, det är nog inte bara ett moraliskt brott att ge sig ut för att vara någon annan?

Välkommen i så fall om du nu är Linda!

Jag skulle gissa på att det verkligen är Linda, är det inte så skulle ju moderatorerna ha tagit bort henne vid det här laget, det är nog inte bara ett moraliskt brott att ge sig ut för att vara någon annan?

Välkommen i så fall om du nu är Linda!

210899[/snapback]

Moderatorer? Dom har bara inte upptäckt det än.

Anton Österberg
Moderatorer? Dom har bara inte upptäckt det än.

210903[/snapback]

Hur skulle de kunna veta om det är hon eller inte?

Förresten är det väl vad hon/han skriver för namn på inställningarna som räknas vad hon/han utger sig för? Det är ju inte olagligt med alias/pseudonym. Att det inte är hon kan ju vi vara säkra på i alla fall. :P

Det jag tycker talar mot att det är Linda Skugge är att "hennes" avatar precis innehåller det från bilden tidigare i tråden som man kan få med utan att någon text syns. D.v.s. någon har beskurit bilden i tråden och sedan registrerat sig. Skulle inte tro att den riktiga Linda Skugge skulle göra det... Dvs hon skulle nog ha en annan avatar. ;)

Jag kommer inte ihåg hur det gick till när jag anmälde mig här. Men jag tänkte att ifall jag anger att jag heter Victoria Bernadotte så kollar nog moderatorerna inom sinom tid upp så det stämmer.

Man att uppträda som ngn annan, alltså seriöst uppge sig för att vara prinsessan Madeleine eller Björn Rosengren är nog brottsligt, man får ju inte stjäla ngn annans namn som pseudonym, tror jag, men här fattar nog alla att det är ett skämt ifall jag namnger mig prinsessan eller kungen men man vet ju inte ifall Madeleine har en mac, och kanske gillar att surfa här? (önsketänkande! :D)

Jo, jag tänkte så oxå Jonatan, med den beskurna bilden, lite för enkelt, tror hon skulle ha valt "Frodo" som avatar istället. :)

Eller Borka, eller vad som helst…

Vem det än är så så får hon väl ta å presentera sig lite närmare. Jag vet inte heller vem Linda Skugge är :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...