Jump to content
Just nu i M3-nätverket

TA BORT ANNONSER?

masterstorm

Recommended Posts

Jag är VÄLDIGT nära på att skrika hela den här posten, men gör inte det för att verka lite vänlig av mig.

Dessutom skulle jag troligtvis använt en hel del svärord, om jag inte höll mig ifrån detta.

Jag har länge försökt kontakta administratörerna men ni verkar inte svara på någonting..

Får man inte sälja sakerna och sedan ta bort annonsen eller?

Jag har fått ett flertal svar på annonser som visserligen är hyfsat nya men ändå är överspelade, det är onödigt!

Dessutom blir det en stor mängd dubbelposted om inte möjligheten att ändra sina inlägg finns.

FIXA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag håller med. Det är riktigt illa som det är nu.

Bästa sättet att få en annons bortplockad är idag att i annonsen trycka på knappen anmäl, skriva ett meddelande och skicka in det. Då kommer annonsen att tas bort så fort som möjligt.

En halvlösning är ju att redigera om inlägget efter att man köpt / sålt så att det står det redan i ämnet så fattar folk direkt. Men man kan ju ha kvar själva meddelandet så har köparna / säljarna lättare att hålla ordning på vad som sålts / köpts. Men jag håller med er, det bästa hade varit om man kunde ta bort sina egna inlägg.

En halvlösning är ju att redigera om inlägget efter att man köpt / sålt så att det står det redan i ämnet så fattar folk direkt. Men man kan ju ha kvar själva meddelandet så har köparna / säljarna lättare att hålla ordning på vad som sålts / köpts. Men jag håller med er, det bästa hade varit om man kunde ta bort sina egna inlägg.

209836[/snapback]

Men det kan man ju inte göra själv heller annat än första halv eller heltimmen efter det är skrivet!

Om det går att fixa så vore det väl inget problem ifall annonsören fick hålla på och ändra sin annons så länge han ville, då kan han infoga saker han glömt och sänka priset och till sist skriva att han sålt den?

Å andra sidan så trycka på anmälknappen är ju nästan el hälften lika bra, ni kanske kunde skriva det nånstans så folk fattar det?

Men det kan man ju inte göra själv heller annat än första halv eller heltimmen efter det är skrivet!

209838[/snapback]

Just det ja, glömde att det var så i det här forumet, tänkte på "alla andra forum" :P

Andreas Leijon

Det går inte att lösa rent tekniskt idag, då det inte går att sätta "ta bort-ämnes-rättigheter" på forumnivå. Alltså får antingen alla ta bort alla ämnen de skapat, eller också skickar man ett pm till en admin så snart man fått sålt sin pryl.

Vi har bestämt att det sistnämnda är det bästa alternativet.

Anton Österberg
Det går inte att lösa rent tekniskt idag, då det inte går att sätta "ta bort-ämnes-rättigheter" på forumnivå. Alltså får antingen alla ta bort alla ämnen de skapat, eller också skickar man ett pm till en admin så snart man fått sålt sin pryl.

Vi har bestämt att det sistnämnda är det bästa alternativet.

210042[/snapback]

Då kanske ni ska skriva en sticky/viktigt meddelande om det på MacBörsen :)

• 3 weeks later...

Andreas

Du måste fixa något sätt så att man kan radera sin annons eller påtala att en sak är såld. :(

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...