Jump to content
Just nu i M3-nätverket

UT 99 - nån som kör ?!

Luzer

Recommended Posts

Har för mig att Unreal Tournament (allihopa) funkar fint till Mac. Jag kör ganska mycket UT99 och undrar om det finns fler och isåfall vad å var :P

Själv hänger jag nästan bara på Boomtown och kör ctf instagib.

Har för mig att Unreal Tournament (allihopa) funkar fint till Mac. Jag kör ganska mycket UT99 och  undrar om det finns fler och isåfall vad å var  :P

Själv hänger jag nästan bara på Boomtown och kör ctf instagib.

209737[/snapback]

http://www.macoteket.se/product_list.jsp?g...oduct_id=480037

Tack geefourman men jag ska uttrycka mig lite tydligare tror jag :)

Det spelet jag spelar mest är Unreal Tournament 99 och undrar om det finns fler som spelar och isåfall på vilka servrar ni brukar hålla till och vilken typ av spel (dm, ctf, assault?) som ni spelar? Har även provat UT2004 men tycker att känslan är mycket bättre i Ut99 därför kör jag det istället. Men det är lite dåligt med folk eftersom dom flesta gått över å kör numera Ut2004 därför raggar jag lite här å var ;)

Är UT99 en mod ? Har själv första versionen av UT alltså bara Unreal Tournament

Första versionen är UT99, det kom ut 1999 därför kallas det det, sen finns det ju UT2003 (Unreal tournament 2 typ) och UT2004 (Unreal tournament 3).

Brukar du spela på nätet? Och vad kör du mest, dm, ctf ?!

Spela ibland på nätet. Ja heter "Liquide Ice" brukar sitta på assault servers eller så dm

Spelar också quake 3 arena

Tack geefourman men jag ska uttrycka mig lite tydligare tror jag :)

Det spelet jag spelar mest är Unreal Tournament 99 och undrar om det finns fler som spelar och isåfall på vilka servrar ni brukar hålla till och vilken typ av spel (dm, ctf, assault?) som ni spelar? Har även provat UT2004 men tycker att känslan är mycket bättre i Ut99 därför kör jag det istället. Men det är lite dåligt med folk eftersom dom flesta gått över å kör numera Ut2004 därför raggar jag lite här å var ;)

210128[/snapback]

AHA, nu fattar jag :)

Har inte spelat första Unreal T på evigheter, den har ju en del buggar under OSX. Jag tycker dock att det är den bästa versionen av dom alla.

Nu är det Call Of Duty som gäller för mig.

Spela ibland på nätet. Ja heter "Liquide Ice" brukar sitta på assault servers eller så dm

Spelar också quake 3 arena

212144[/snapback]

Ok, ska hålla utkik efter dig ;)

AHA, nu fattar jag :)

Har inte spelat första Unreal T på evigheter, den har ju en del buggar under OSX. Jag tycker dock att det är den bästa versionen av dom alla.

Nu är det Call Of Duty som gäller för mig.

212364[/snapback]

Asså det var ju skit, kanske därför inte så många maccare kör det. Men CoD ska vara attans bra har jag hört. Får bli en kik på det när jag har lite bättre burk.

• 2 weeks later...

UT 2003!! Med Zark mod (och low grav).

Flera klaner föredrar 2k3 istället för 2k4.

Nu väntar jag på 2k7 och hoppas innerligt att det släpps samtidigt till mac. :crossfingers:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...