Jump to content
Just nu i M3-nätverket

porren frodas

iMartin

Recommended Posts

Enligt vissa kommer porren att bli ett jääteindustri tack vare video podcast och ipod video. Stora aktörer inom porrbranshen gnuggar sina händer inför den nya tekniken.

Vad säger ni, ställer ni upp DV-kameran i sovrummet nu så ni kan tjäna en hacka eller? :lol:

Lustigt att man alltid kan hitta nåt negativt!

Porren frodas väl på grund av attityder inte på grund av teknik!

Porren frodas väl redan...är det inte nåt sånt där hysteriskt att typ 90% av all information på nätet är porr ?!

Porren frodas väl redan...är det inte nåt sånt där hysteriskt att typ 90% av all information på nätet är porr ?!

209279[/snapback]

Det låter jättekonstigt :huh: Det vore helt hysteriskt i såna fall. Det har jag lite svårt att tänka mig

209279[/snapback]

Om det vore så illa borde man väl av misstag hamna på nån porrsida rätt ofta! Och det har jag vad jag minns aldrig gjort.

Det är väl förmodligen inte så mycket text på de där sidorna och på det sättet kanske det sammanlagt blir väldigt mycket information (i form av bilder). Antar att man räknar information på det sättet; stora filer - mycket information

Kommer Apple att sälja p-rullar i iTMS också?

209267[/snapback]

Då får vi hoppas att de satsar på kvalitet då i stället för kvatitet då a la Andrew Blake...inte för att jag vet något om det, hm :blushing:

Porren är redan en jätteindustri, en av de största i världen. Känns inte alltför trevligt, men tyvärr så är det så. :(

209278[/snapback]

Lite bättre än vapen och knark som också är några av världens största industrier... :rolleyes::ermm::mellow:

Om det vore så illa borde man väl av misstag hamna på nån porrsida rätt ofta! Och det har jag vad jag minns aldrig gjort.

209295[/snapback]

Du kanske har barnfiltret aktiverat?

Jag sökte på Callaway golfklubbor en gång, hela första sidan med träffar hade absolut inget med golf att göra! Har inte vågat söka sen dess! :blushing:

Jag sökte på Callaway golfklubbor en gång, hela första sidan med träffar hade absolut inget med golf att göra! Har inte vågat söka sen dess!  :blushing:

210034[/snapback]

Jag testade samma sak, med Google, inte ett spår av porr. De första och flesta träffarna var om golf. Så, vad ges?

Ingemar Ragnemalm
dom flesta porrsiterna kräver windows,windows media player,drm9,msie,active-x för att fungera

fråga inte hur jag vet sånt :)

210036[/snapback]

Det var ju roligt att höra! Låt barnen surfa på Macen! :) Men på skolan har de satsat på Windows av nån anledning. :ermm:

vilka hycklare ni är...alla är supernegativa mot porr men i själva verket sitter ni och laddar ner de senaste rullarna å hissar skinflaggan... kom igen... låter bara som dåliga ursäkter...

vilka hycklare ni är...alla är supernegativa mot porr men i själva verket sitter ni och laddar ner de senaste rullarna å hissar skinflaggan... kom igen... låter bara som dåliga ursäkter...

213400[/snapback]

ja...gör väl alla :ph34r:

Anders Lundberg

Väl talat, bäste bror. Lägg energi på att beklaga er över verkligt dåliga saker. Porr, speciellt internetporr, görs till största delen av folk som ställer upp helt frivilligt (mot betalning får jag anta) och är, trots att det kan äckla vissa, inte en speciellt "dålig" industri. Barnporr å andra sidan, de som sysslar med det borde ledas ut på bakgården...

Joakim Ågren
Väl talat, bäste bror. Lägg energi på att beklaga er över verkligt dåliga saker. Porr, speciellt internetporr, görs till största delen av folk som ställer upp helt frivilligt (mot betalning får jag anta) och är, trots att det kan äckla vissa, inte en speciellt "dålig" industri. Barnporr å andra sidan, de som sysslar med det borde ledas ut på bakgården...

214023[/snapback]

Ledas till bakgården??

Neh fy faaan :lol: de skall slungas med katapult ut på gödselstacken och sen preparerar vi urinröret med cesium. Fy fan vad det kommer att smälla när han skall kissa oj oj ojh :w00t::whistling::ph34r:

• 4 months later...

Här kommer mera porr.post-1622-1141943481.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...