Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Zcover...

Ardrí

Recommended Posts

Efter att ha beställt min nano började jag läsa om hur ömtålig den var och bestämde mig för att införskaffa skydd innan jag fick den....

Ok, så äntligen kom min nano. Första jag gjorde försökte jag få på mitt invisible shield. Det gick åt helvete. :blushing: Ok tänkte jag, screw it. :cry: Jag hade en Zcover ice clear hemma och tänkte att jag kör på den. Jag rekommenderar starkt det här skyddet. :ThumbsUp: Det täcker hela nanon förutom där man dockar, man får två på köpet. Bra skärmskydd. Jag är förstås ändå orolig över repor och skit men nu känns det som om jag verkligen tagit nödvändiga åtgärder för att skydda min ipod. Blir den repad och jävlig nu så sliter jag mitt hår. Kolla in resultatet.

dsc005864hf.th.jpg

dsc005895gi.th.jpg

Huga! Aldrig att jag skulle forstora (gora storre, inte paja) min nano sadar (om jag hade en).

Hade fodral till min 30gb photo ett tag, men har skippat det. Har inte fatt en enda repa!

Ar bara att aldrig lagga pa daliga stallen, eller ha i samma ficka som andra grejer.

Works for me.

Men tro mig, den blir repig

208635[/snapback]

Beror ju pa hur man handskas med den.

Jag har haft min sedan den kom, och den ar helt repfri.

Men sa ar jag sjukt forsiktig om mina prylar ocksa..

Behover du en sa ska du ha en. Menade inget illa! :o

Jag är faktiskt också väldigt rädd om mina prylar...tror du en iPod Sock räcker?

208666[/snapback]

Beror ju pa! Da maste du ta ut den ganska ofta.

Gillar du det dar fodralet (som du verkar gora), varfor inte behalla det?

Om du kor utan fodral och val far en repa kommer du angra dig. :wacko:

nej alltså va bryr jag mig om en repa men jag är rädd för att skärmen ska bli så illa åtgången att man inte kan se ngt på den..hur länge har du haft din? Upplever du den som vääääldigt ömtålig och lätt att repa`?

nej alltså va bryr jag mig om en repa men jag är rädd för att skärmen ska bli så illa åtgången att man inte kan se ngt på den..hur länge har du haft din? Upplever du den som vääääldigt ömtålig och lätt att repa`?

208674[/snapback]

Jag upplever den som sjukt omtalig och behandlar den darefter. Lagger den aldrig direkt pa ett bord utan nagot under, kollar alltid fickan fran smuts innan jag lagger ner den osv..

:blushing:

Andreas Leijon

Ardrí: Lite offtopic, men jag gillar din Vaio där. Vad är det för modell? Säljs den i Sverige?

Ardrí: Lite offtopic, men jag gillar din Vaio där. Vad är det för modell? Säljs den i Sverige?

208722[/snapback]

Nej den hittade jag på en flygplats faktiskt. Den har ett hemskt namn iof: PCG-C1MGP

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...