Jump to content
Just nu i M3-nätverket

iTunes 6

everlast

Recommended Posts

Hur laddar man hem musikvideos i nya iTunes ?

När jag t.ex klickar på top 100 videos, kommer det bara upp en svart skärm...!?

Anton Österberg
Jag tror att tjänsten inte är tillgänglig i sverige än!

208521[/snapback]

Korrekt. Lär nog dröja.

Rätt lustigt, efter att jag installerat iTunes 6.0 dök det upp fyra små musikvideosnuttar jag tankat ner för länge sedan och lade sig i mitt iTunes. :P Utan att jag bett om att få dit dem...

Under fliken Videos.

Är det bara de senaste iPod som kan visa dessa?

Eller går min "gamla" 60GB iPod Photo att använda. :ermm:

Får kolla det imorgon :lol:

En trevlig sak med iTunes 6 är att man kan lägga in video filer (inte helt förvånande :) ), dock infogas endast format som QT förstår i Libray eller i play listor. Sedan kan man spela dem i fullskärm i iTunes - det går att ställa in automatisk fullskärm, välja fullskärm med kontext meny om man har videon öppnad som fönster eller genom att trycka på den femte knappen från vänster längst ned i iTunes.

Fullskärm fungerar dock bara på skärmen som man har sitt iTunes fönster - vilket i mitt fall blir på min sekundära skärm, vilket är lite iriterande.

En annan sak som är synd är att ikon vyn av video filer bara fungerar om man tittar på filerna under "Videos" kategorin. Det hade också varit trevligt om man skulle kunnat organisera sina video filer i någon form av "play" listor.

En trevlig sak med iTunes 6 är att man kan lägga in video filer (inte helt förvånande :) ), dock infogas endast format som QT förstår i Libray eller i play listor. Sedan kan man spela dem i fullskärm i iTunes - det går att ställa in automatisk fullskärm, välja fullskärm med kontext meny om man har videon öppnad som fönster eller genom att trycka på den femte knappen från vänster längst ned i iTunes.

Fullskärm fungerar dock bara på skärmen som man har sitt iTunes fönster - vilket i mitt fall blir på min sekundära skärm, vilket är lite iriterande.

En annan sak som är synd är att ikon vyn av video filer bara fungerar om man tittar på filerna under "Videos" kategorin. Det hade också varit trevligt om man skulle kunnat organisera sina video filer i någon form av "play" listor.

208723[/snapback]

Kunde man faktiskt även göra i 5an ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...