Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Salling Clicker 3.0 här!


NisseO

Rekommendera Poster

Efterlängtad av många är nu version 3.0 av Salling Clicker ute nu. Den kom någon gång under eftermiddagen idag, av spåren att döma kring 4- 5-snåret.

 

En besvikelse är att Jonas nu delar med sig av fröjden också till PC-folket. :huh:

 

Lirar fint med min k700i! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken rysare!!!! Det går kalla karlar på ryggen, programmet är PERFEKT!!

Och uppdateringen är gratis!!

Nu är K750i fullkomligad!!

Och jag som tänkte lägga mig tidigt i kväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon

Ett av mina definitiva favoritprogram.

Har väntat länge på trean. Känns bra att det äntligen är här så att min W800 kan nyttjas till sin fulla potential. Att programmet är ruggigt snyggt skadar ju inte heller.

 

head-7.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar sjukt trevligt, tyvärr har jag varken pengar att lägga på programmet eller en kompatibel telefon. Grattis till er andra i alla fall ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det något motsvarande program i gratisform?

 

nu just använder jag salling klicker, men min version tillåter ju endast 30 click, sedan disconnectar den.

programmet är ju fantastiskt, men ja har inte pengarna för den fullständiga versionen.

så, finns gratis motsvarigheter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andreas Leijon
finns det något motsvarande program i gratisform?

 

nu just använder jag salling klicker, men min version tillåter ju endast 30 click, sedan disconnectar den.

programmet är ju fantastiskt, men ja har inte pengarna för den fullständiga versionen.

så, finns gratis motsvarigheter?

208301[/snapback]

 

Kolla in Romeo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det något motsvarande program i gratisform?

 

208301[/snapback]

 

Jag har kört Romeo, men gillar det inte särskilt mycket. Om du inte behöver alltför många funktioner, så föreslår jag Salling Remot Basics. Det är faktiskt snyggare än Salling Clicker - åtminstone på min telefon - och ger en fungerande fjärr till de viktigaste programmen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon lista på vilka mobiltelefoner fungerar med Salling Clicker 3.0 och med Romeo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...