Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple håller Special Event nästa vecka


Simon Grabiec

Rekommendera Poster

Simon Grabiec

Apple håller Special Event nästa vecka

 

Apple kommer att hålla ett nytt Special Event den 12 oktober. Vad som ska lanseras är förstås hemligt, men pressinbjudan innehåller de magiska orden "One more thing...".

 

>> Läs hela nyheten på MacWorld.se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 299
  • Created
  • Senaste svar

Snacka om att man är välprogrammerad. Tre små ord och rysningarna kommer, man börjar dregla och får helt enorma förväntningar. Frasen är ju förbehållen Jobs allra coolaste grejer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha helt säkert en ipod video... eller emac g5 hehe jag och mina ideér... helt klart är det nått till julklappslistan iaf ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anton Österberg

Det blir nog på sin höjd en uppgradering, i värsta fall den redan välkända men än så länga inofficiella Mac Mini-uppgraderingen... :ermm: hoppas jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skrevs i en /. artikel om att det kommer dröja ett bra tag innnan vi får se en ipod video. Tydligen finns det idag inte tillräckligt många bra sätt att distribuera film. Det skulle t.ex. vara alltför svårt för gemene man att lägga in en dvd-skiva, komprimera om filmen och tanka över till ipoden. Personligen är jag inte speciellt intreserad i en video-ipod men apple har ju en förmåga att övertyga om sina prylar... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anton Österberg
Det skrevs i en /. artikel om att det kommer dröja ett bra tag innnan vi får se en ipod video. Tydligen finns det idag inte tillräckligt många bra sätt att distribuera film. Det skulle t.ex. vara alltför svårt för gemene man att lägga in en dvd-skiva, komprimera om filmen och tanka över till ipoden. Personligen är jag inte speciellt intreserad i en video-ipod men apple har ju en förmåga att övertyga om sina prylar... ;)

206161[/snapback]

Jojo, men Apple har ju övertygat oss om att det inte är bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tror nässtan att det kommer en ny emac asså... vore väll inte helt fel.. 2GHz 20" typ då kan jag köpa en isf imac g5 som kosta lite mycket och skrmen som känns så liten.. fast jag har ju inte sett en imac g5 20" men vad jag har räknat ut är skärmen inte spec stor ändå... är det någon som har sett en imac g5 20"? skulle gärna få en kommentar om storleken på skärmen...

 

//K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anton Österberg
jag tror nässtan att det kommer en ny emac asså... vore väll inte helt fel.. 2GHz 20" typ då kan jag köpa en isf imac g5 som kosta lite mycket och skrmen som känns så liten.. fast jag har ju inte sett en imac g5 20" men vad jag har räknat ut är skärmen inte spec stor ändå... är det någon som har sett en imac g5 20"? skulle gärna få en kommentar om storleken på skärmen...

 

//K

207158[/snapback]

Det finns en hel tråd angående storleken på iMac G5 skärm...

https://forum.macworld.se/index.php?showtopic=22387

https://forum.macworld.se/index.php?showtopic=22154

...två till och med. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anton Österberg
haha jo och ena är min egna tråd hehe :P

207167[/snapback]

Hehe :rolleyes: där ser man :P Jag undrade just hur du kunde ha missat den tråden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom kommer att chocka alla med en ny Intelbaserad supersnabb PowerBook! Redan! Jezez! Jag känner det på mig. Kom ihåg var ni läste det. Jag fattar inte hur dom kan hålla en sån grej hemlig. Otroligt! Nå - barnsjukdomarna är inte borta föränn nästa update av PB som sker redan i maj - då passerar dom 3 GHz för bärbart. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp

Skall det vara så svårt att köra 2 x 3 Ghz? Inte nögot löjligt 2 x 1.5 Ghz. Sammanlagt 6 Ghz vill vi ha!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom kommer att chocka alla med en ny Intelbaserad supersnabb PowerBook! Redan! Jezez! Jag känner det på mig. Kom ihåg var ni läste det. Jag fattar inte hur dom kan hålla en sån grej hemlig. Otroligt! Nå - barnsjukdomarna är inte borta föränn nästa update av PB som sker redan i maj - då passerar dom 3 GHz för bärbart.  :lol:

207177[/snapback]

 

Har du läst mina tankar!?!?!? :blink::blink: PRECIS vad jag tänkte på!! :w00t::w00t: Nu är det panikläge för PowerBöckerna att få upp farten....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick lite info angående intel bytet. enligt en av killarna på apple sa på en konferens att det inte kommer det bli förrän slutet på nästa år som bytet skall börja ske. men jag ger mig den på att en ny uppdatering av pb kommer. vilket skulle vara typisk då jag idag beställde mig en ny idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NU börjar det närma sig... Kan detta vara nya iPoden man ser i siluett?

ilounge-ipod.jpg

207582[/snapback]

 

Inspirerad av Nano :)

 

Kommer pressentationen broadcastas live? Hur hittar man url till strömmen? Den börjar ju snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inspirerad av Nano :)

 

Kommer pressentationen broadcastas live? Hur hittar man url till strömmen? Den börjar ju snart!

207588[/snapback]

Den läggs först upp runt 01 eller så om det kommer nån...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den läggs först upp runt 01 eller så om det kommer nån...

207591[/snapback]

 

19.01 eller 01.00 imorgon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här ser den nog ut på riktigt... ;)

iPod 5G

 

Verkar vara lite hög trafik där bilden ligger. Lägger med den som fil istället...

 

Runt 01.00 torsdag kan vi nog se den på videoström...

post-1001-1129135631_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det någon blogg att följa? Länk någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...