Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple håller Special Event nästa vecka


Simon Grabiec

Rekommendera Poster

värdelöst om man inte kan köpa långfilm med via iTunes, det har jag väntat på .. hoppas hoppas..! (kanske inte så troligt iofs, med tanke på att Apple har dealat med skivbolagen, men inte filmbolagen kanske.. :( )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 299
  • Created
  • Senaste svar

- iTunes video store. Over 2,000 music videos, for US$1.99 each.

- iTunes 6

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anton Österberg

92 läser tråden, lite besviken på att de kom en iPod med video-stöd, han sa ju för några veckor sedan att det INTE är något bra. Verkar visst som herr Jobs ångrat sig. Fjärrkontroll verka rju lite trevligt, inte för att jag fattar hur det fungerar. iTunes 6, det var väldigt oväntat. I och för sig så är det bara en siffra, eftersom iTunes 5 just kom så kunde de lika gärna döpt den till iTunes 5.1 -_-

 

EDIT: 100 ANVÄNDARE LÄSER TRÅDEN!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Also kurzfilme of Pixar are sold for 1,99 US dollar. Do not burn is permitted however, but one can play the videos on up to five computers and as much as desired iPods.

 

Ouups, fel knapp. /Q

207768[/snapback]

 

Galet värdelöst.. nån borde skämmas, och så fortsätter vi att hoppas på framtiden..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

The videos are protected by Fairplay. A file is approximately 20 MT largely. Steve shows, like it goes...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej Mikkel Öhrman jag skall också titta sitter backom en G5 2x2,3 Ghz och 2GB ram

 

Det är vel bara musikvideos som de säljer i början på itunes video store

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19.48 - As we predicted, Pixar short movies are also sold through iTMS. 1.99 USD per flick. Can't be burned on CD, but shared with up to 5 Macs and unlimited iPods. Flix are FairPlay protected, size about 20 MB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

daniel_hejhopp
92 läser tråden, lite besviken på att de kom en iPod med video-stöd, han sa ju för några veckor sedan att det INTE är något bra. Verkar visst som herr Jobs ångrat sig. Fjärrkontroll verka rju lite trevligt, inte för att jag fattar hur det fungerar. iTunes 6, det var väldigt oväntat. I och för sig så är det bara en siffra, eftersom iTunes 5 just kom så kunde de lika gärna döpt den till iTunes 5.1  -_-

 

EDIT: 100 ANVÄNDARE LÄSER TRÅDEN!

207772[/snapback]

 

Förhoppningsvis får den schyst design. Jag gillade aldrig 5an måste jag erkänna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"AND ONE MORE THING...

You'll be able to buy TV shows from the iTunes Music Store" -det var väl för väl. En liten seger för Internet-videohandel iallafall.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

iTunes 6 is available for download today. So you can already buy some videos before getting your new iPod.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"AND ONE MORE THING...

You'll be able to buy TV shows from the iTunes Music Store" -det var väl för väl. En liten seger för Internet-videohandel iallafall.. :)

207788[/snapback]

Grymt bra. Här borde en prenumereringstjänst finnas, typ som med podcasts.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anton Österberg
Nej Mikkel Öhrman jag skall också titta sitter backom en G5 2x2,3 Ghz och 2GB ram

 

Det är vel bara musikvideos som de säljer i början på itunes video store

207778[/snapback]

Vart är du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...