Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Möjlighet att ändra sina inlägg


Nick

Rekommendera Poster

Jag satte in en annons i säljes, och det gick bra att sedan ändra den strax efteråt, men när jag idag funderade på att gå in och sänka priset, eftersom ingen har nappat, så hittar jag ingen möjlighet till det. :angry:

 

Är det möjligen så att ändringsmöjligheten försvinner efter ett tag? Ja ja, nu slänger jag in en ny version av annonsen istället. På så sätt är det ju kanske fler som ser den också,:) men det ser lite fånigt ut när samma annons finns med ett annat pris längre ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Jag satte in en annons i säljes, och det gick bra att sedan ändra den strax efteråt, men när jag idag funderade på att gå in och sänka priset, eftersom ingen har nappat, så hittar jag ingen möjlighet till det. :angry:

 

Är det möjligen så att ändringsmöjligheten försvinner efter ett tag? Ja ja, nu slänger jag in en ny version av annonsen istället. På så sätt är det ju kanske fler som ser den också,:)  men det ser lite fånigt ut när samma annons finns med ett annat pris längre ner.

På samma sätt som det är motiverat att inte kunna ändra i ett inlägg (jag anser att man ska stå för det man skrivit, och att man får ändra sig, be om ursäkt eller vad det är man nu vill), lika rätt vore det att kunna ändra i en annons.

 

Tyvärr går den här inställningen bara att göra för _alla_ forum/medlemmar i en grupp, inte för enskilda forum.

 

Enda skälet till att vi har annonserna här är att det är bättre än ingenting. Det beror inte på att vi tycker att annonser gör sig bäst i ett diskussionsforum. Det gör de inte, men tills vi hittar en bättre lösning får vi/ni ha lite tålamod med de uppenbara brister som finns i radannonserna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jeg har nå fått ansvaret med å ta bort annonser som ikke lenger er aktuelle. For å fjærene/radera en annonse, er det bare å sende meg et PM, eller en Mail.

 

Mer informasjon om fjerning av annonser finnes her.

 

PS! Jeg er ikke sikker enda, men jeg tror ikke jeg har tillatelse til å gjøre endringer i en annonse (t.ex. endre pris).

 

(Edit: Jeg kan også endre informasjon i en annonse, om dette skulle være nødvendig (t.ex. endre pris eller leveringsinnformasjon)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren

Hej!

 

Men Nils det går ju att ändra dvs Edit inlägg som man gjort under de övriga forumen. Detta för att man skall kunna ändra tex skrivfel eller i efterhand lägga till något som man glömde. Det borde gå att göra under Annons sektionerna också.

 

[Edit] Märkte nu att han skrev att det visst gick att ändra kort efteråt men att dagen efter så gick det ej hur lång är tidesbegränsningen då man kan ändra i sitt inlägg?[End Edit]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
[Edit] Märkte nu att han skrev att det visst gick att ändra kort efteråt men att dagen efter så gick det ej hur lång är tidesbegränsningen då man kan ändra i sitt inlägg?[End Edit]

Man har tre timmar på sig, mer än tillräckligt för att man ska kunna plocka stavfel och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...