Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Varför har inte Du loggat in?


Nils Holmlöv

Rekommendera Poster

Nils Holmlöv

Det här riktar sig framför allt till dig som är gäst, och som inte loggat in. Varför har du inte gjort det? Och vad skulle få dig att logga in?

 

När man är inloggad öppnas helt nya möjligheter att se vilka andra som är online, profiler, smileys med mera. Ändå är de flesta inte inloggade, och jag är nyfiken på varför.

 

Jag har slagit på möjligheten för gäster att svara i det här forumet, och den möjligheten kommer att finnas kvar i 24 timmar, så att du ska kunna svara även om du inte är inloggad.

 

Gör din röst hörd!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske för att autoinloggning inte funkar med Safari? Funkar inte här hos mig i alla fall men med Mozilla går det fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ThunderMac
kanske för att autoinloggning inte funkar med Safari? Funkar inte här hos mig i alla fall men med Mozilla går det fint.

Funkar fint för mej...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Tillfälligt gäst

Övervakniningsfunktionen ( Första sidan > Forumets statistik > Visa komplett lista , d.v.s. en lista på vem som just nu gör vad ) utgör för mig ett starkt integritetsargument, även ett nic bör ju ha rätt till integritet, för att inte var inloggad. Inställningen "Anonym medlem" är ju lite svår att hitta om man använder autoinloggning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Övervakniningsfunktionen ( Första sidan > Forumets statistik > Visa komplett lista , d.v.s. en lista på vem som just nu gör vad ) utgör för mig ett starkt integritetsargument, även ett nic bör ju ha rätt till integritet, för att inte var inloggad. Inställningen "Anonym medlem" är ju lite svår att hitta om man använder autoinloggning.

Hmm, den grejen tänkte jag att det måste vara en enkel inställning men jag hittar ta mig tusan inget som gör att jag kan surfa "osynligt" här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst Tillfälligt gäst
Hmm, den grejen tänkte jag att det måste vara en enkel inställning men jag hittar ta mig tusan inget som gör att jag kan surfa "osynligt" här.

Logga ut > logga in igen - längst ner på sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske för att autoinloggning inte funkar med Safari? Funkar inte här hos mig i alla fall men med Mozilla går det fint.

Funkar fint för mej...

ok där ser man lustigt att det inte funkar här då, lider iofs inte av det då jag i huvudsak kör Mozilla :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Joakim Ågren

Hej!

 

Att man kan se vad alla gör på forumet tycker jag bara är kul!. det är ju inte så att detta forum är något snuskpelle ställe eller? :lol:

 

Ingen fara att någon kan se vad jag gör just nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske för att autoinloggning inte funkar med Safari? Funkar inte här hos mig i alla fall men med Mozilla går det fint.

Fungerar utmärkt för mig iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Att man kan se vad alla gör på forumet tycker jag bara är kul!. det är ju inte så att detta forum är något snuskpelle ställe eller? :lol:

 

Ingen fara att någon kan se vad jag gör just nu!

Var inte så säker på det! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Automatisk inloggning funkar bra med Safari för mig. B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ju som om man skulle kunna va anonym på lunar haha här spelar det ju ingen stor roll man behöver ju inte fylla i namn uppgifter om maqn nu är så känslig för det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har just upptäckt det lilla fönstret "Min assistent". Det är ju en toppenfunktion!

Kan tänka mig att det är ett fönster man inte har tillgång till som gästläsare. eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...