Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Microsoft Messenger uppsnyggat


Simon Grabiec

Rekommendera Poster

Blip funkar dock bra på min cpu med safari

186772[/snapback]

 

På din "CPU"... :huh: .... det lät nördigt.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar
Jag tycker nog Banck har lite poäng idet han skriver. I vart fall när det gäller webbsidor. Mina ungar vägrar att använda mac. P.g.a att ex blip.se habbohotel.com och några andra nätspelssidor inte fungerar alls med, eller rent uselt med mac.

180598[/snapback]

 

tack asson för ditt bekräftande och därmed stöd. för mig i dagsläget har jag helt och hållet slutat använda safari och använder ist firefox. tyvärr är det fortfarande så att det bara är netscape som kan ta hand om mina bankärenden. lite surt att behöva använda olika webläsare för olika syften. men men..

 

har nu givit aMsn en chans och när det väl fungerar fungerar det bra. har dock funderingar på om endast pc-personer med egen webcam kan ta emot min cam. men i amsn kan man både se och skicka cam, när det väl funkar som sagt, och när det gör det funkar det jättebra! skulle vilja att det alltid var så, med alla.

 

i mercury verkar det som om man inte kan se och skicka cam samtidigt. nån som har erfarenhetav detta?

 

lev i frid!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På din "CPU"... :huh: .... det lät nördigt.....

186802[/snapback]

Lat som man är tar man till lt förkortningar här o var :D !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blip funkar dock bra på min cpu med safari

186772[/snapback]

 

 

Hej kan du spela också provade för switchers räkning å de går inte (utan vpc) kräver win säger den!? :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska snart testa o skicka filer med MSN. Det går inte med aMSN, så man kan ju hoppas att det funkar med det här.

175355[/snapback]

Jag har försökt installera aMSN i Linux men aldrig fått det att fungera, nån som et hur man gör?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...