Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

IOS 16 låter dig radera ännu fler Apple-appar än tidigare


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

4 timmar sedan, ronny säger:

radera bara värdelösa appar!

Jag raderar bara tredjepartsappar. Apples är allihop livsnödvändiga för mig.

Folk är inte kloka, tror antagligen att iPhone är lika kass som Microsoft Windoze. Det var ju en bloatware-debatt, adware och diverse annat mysigt som vad jag vet bara kan existera på världshistoriens i särklass sämsta datorplattform, MS Windows.

 

För mig har ”MS” till och med blivit synonymt med det mediokra eller riktigt usla, så urdålig att ingen vaken individ ens kan ta i det med tång.

 

Men frukta icke! Apple är inte Microsoft! Fippla med något produktivt istället som dina foton, filmer eller kanske rent av uppsats, artikel eller bok du skriver. Apple-världen är faktiskt så mycket bättre! :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, mikaellq säger:

Jag raderar bara tredjepartsappar. Apples är allihop livsnödvändiga för mig.

Folk är inte kloka, tror antagligen att iPhone är lika kass som Microsoft Windoze. Det var ju en bloatware-debatt, adware och diverse annat mysigt som vad jag vet bara kan existera på världshistoriens i särklass sämsta datorplattform, MS Windows.

 

För mig har ”MS” till och med blivit synonymt med det mediokra eller riktigt usla, så urdålig att ingen vaken individ ens kan ta i det med tång.

 

Men frukta icke! Apple är inte Microsoft! Fippla med något produktivt istället som dina foton, filmer eller kanske rent av uppsats, artikel eller bok du skriver. Apple-världen är faktiskt så mycket bättre! :ThumbsUp:

Du glömmer alla gamers :)

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 timmar sedan, mikaellq säger:

Jag raderar bara tredjepartsappar. Apples är allihop livsnödvändiga för mig.

Folk är inte kloka, tror antagligen att iPhone är lika kass som Microsoft Windoze. Det var ju en bloatware-debatt, adware och diverse annat mysigt som vad jag vet bara kan existera på världshistoriens i särklass sämsta datorplattform, MS Windows.

 

För mig har ”MS” till och med blivit synonymt med det mediokra eller riktigt usla, så urdålig att ingen vaken individ ens kan ta i det med tång.

 

Men frukta icke! Apple är inte Microsoft! Fippla med något produktivt istället som dina foton, filmer eller kanske rent av uppsats, artikel eller bok du skriver. Apple-världen är faktiskt så mycket bättre! :ThumbsUp:

Men Microsoft kanske lägger ned snart. Jag känner ingen som kan uppdatera till Windows 11. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste vara något syfte med denna radering av appar, det är olikt Apple. 
På android är det mycket bloatware appar, och många av dem går ej att få bort utan root, eller att man avaktiverar,inaktiverar men då kan det bli problem 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...