Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Apple expanderar i Cork


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Nyhetsroboten
2950071569.jpg
Apple har avtäckt planer på en expansion av sin anläggning i irländska Cork, med bland annat en stor kontorsbyggnad i fyra plan med plats för 1 300 anställda.

Läs hela artikeln här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan verka lite korkat men det påminner om mitt besök vid SAAB i Trollhättan. Mycket ”inglasat” där med.

En annan tanke är om Apple som så gigantiskt stor att de måste bygga nya kontor över hela världen.

 

Hmm… jag älskar deras i-prylar ändå. :kartjej:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattiasgbg
7 timmar sedan, mikaellq säger:

Det kan verka lite korkat men det påminner om mitt besök vid SAAB i Trollhättan. Mycket ”inglasat” där med.

En annan tanke är om Apple som så gigantiskt stor att de måste bygga nya kontor över hela världen.

 

Hmm… jag älskar deras i-prylar ändå. :kartjej:

Även om skivandet av mjukvaran, ritandet av prylarna, räknandet av pengarna och utformningen av elektroniken antagligen kan ske i landet bortom havet så ska saker säljas globalt och saker ska översättas till olika språk, så det finns en del fördelar med lokal verksamhet.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
20 timmar sedan, Mattiasgbg säger:

Även om skivandet av mjukvaran, ritandet av prylarna, räknandet av pengarna och utformningen av elektroniken antagligen kan ske i landet bortom havet så ska saker säljas globalt och saker ska översättas till olika språk, så det finns en del fördelar med lokal verksamhet.

Stor fördel att hålla verksamhet i lokal. Det regnar mycket på Irland. Tur att kork flyter bra.

Redigerad av Axelman
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...