Mattias1 Posted May 25 Share Posted May 25 Hej! Har stött på problem med min MacBook Air. Har startskivan Macintosh HD med macOS 10.13.6. Med denna uppdatering kan jag inte ladda hem appar så som Microsoft Word. Men det finns inga uppdateringar att välja att göra. Någon som har tips på hur man kan gå till väga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted May 25 Share Posted May 25 Funkar denna länken? https://apps.apple.com/us/app/macos-monterey/id1576738294?mt=12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias1 Posted May 25 Author Share Posted May 25 Jo men när jag installerat macOS Montery och ska markera vilken skiva jag vill installera det på står det "Du kan inte installera på den här volymen eftersom den krypteras just nu". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted May 25 Share Posted May 25 6 minuter sedan, Mattias1 säger: Jo men när jag installerat macOS Montery och ska markera vilken skiva jag vill installera det på står det "Du kan inte installera på den här volymen eftersom den krypteras just nu". Då får du vänta, precis som meddelandet indikerar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias1 Posted May 25 Author Share Posted May 25 okej, tack för hjälpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted May 25 Share Posted May 25 1 minut sedan, Mattias1 säger: okej, tack för hjälpen Det kan ta olika lång tid beroende på hur mycket du har lagrat. Mer lagrat = längre tid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted May 29 Share Posted May 29 Löste sig detta för TS? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts