Silverfox Posted May 19 Share Posted May 19 Såg att jag har en bra bit över 80 GB på en app i min iPad. När jag klickar så kommer jag vidare men kan inget göra där. Går inte att avlasta eller radera. Jag har en GoPro app men inte någon som heter som denna. Någon som vet varför den här har satt sig där och hur jag kan radera den? Har 15.5 installerat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted May 19 Share Posted May 19 Det är ingen app som heter så utan det som anges är den data som delas mellan olika GoPro-appar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silverfox Posted May 19 Author Share Posted May 19 Okej. Men hur får jag bort den för den upptar mycket plats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted May 19 Share Posted May 19 (edited) 4 minuter sedan, Silverfox säger: Okej. Men hur får jag bort den för den upptar mycket plats. Du måste radera den GoPro-app du har. (Och den andra app som också använder datan, vilken vet jag inte.) Edited May 19 by Alix Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan.s Posted May 20 Share Posted May 20 (edited) Kör omnidisksweeper så syns vad som tar plats. Edited May 20 by jan.s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted May 20 Share Posted May 20 1 minut sedan, jan.s säger: Kör omnidisksweeper så vad som tar plats. Finns den appen till Ipad? Trodde det bara var Mac OS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan.s Posted May 21 Share Posted May 21 Blush..läste slarvigt😟 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted May 21 Share Posted May 21 13 minuter sedan, jan.s säger: Blush..läste slarvigt😟 Ingen skada skedd. Silverfox har inte svarat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted May 21 Share Posted May 21 Kan silverfox ha hittat det här på utvecklarens webbplats? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts