Nicko35 Posted May 19 Share Posted May 19 Uppdaterade min macbook till Mojave förra veckan och efter det så laddar den inte som den ska,ibland laddar den inte alls Någon som har en lösning på det problemet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alix Posted May 19 Share Posted May 19 1 minut sedan, Nicko35 säger: Uppdaterade min macbook till Mojave förra veckan och efter det så laddar den inte som den ska,ibland laddar den inte alls Någon som har en lösning på det problemet? Testa att återställa SMC: https://support.apple.com/sv-se/HT201295 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicko35 Posted May 19 Author Share Posted May 19 Haha vilken jävla parodi!! Var i kontakt med apple suport och förklarade mitt problem,och eftersom min macbook från 2019 började bli"gammal"kanske det är dags att börja fundera på att köpa en ny!! Hmmmm Apple är nog inte vad det varit. Och jag har testat laddaren och sladd,funkar klockrent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted May 19 Share Posted May 19 Använder du hela tiden samma port? Inte ovanligt med glapp i port...... Har du 2 eller 4 USB-c portar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicko35 Posted May 19 Author Share Posted May 19 Såklart har jag provat alla 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted May 19 Share Posted May 19 (edited) Ok - detta framgår inte av dina inlägg. Har du testat att nollställa P-ram? Håll ner ALT + CMD + P + R samtidigt och INNAN startplånget. Håll ner tills du hört startplånget 3 ggr. Edited May 19 by Stereotypen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicko35 Posted May 19 Author Share Posted May 19 Ok ska testa det,vad skulle det göra för min macbook? Har funderat på att nedgradera till föregående OS som fungerade klockrent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts