Vas Posted Friday at 06:38 AM Share Posted Friday at 06:38 AM (edited) Hej! Jag har en fråga som är kopplat till det med icolud och byte telefonnummer; om jag vill behålla mina bilder på icloud men måste lämna gammaltelefon och nr, kan jag vid att byta till en annan telefonnummer behålla alla mina bilder som är på icloud? Jag kommer att ha samma email adress(jobb telefon). Tack på förhand. Edited Friday at 06:48 AM by Telly82 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted Friday at 07:08 AM Share Posted Friday at 07:08 AM Vad jag vet är inte icloud kopplat till telefon nr utan e-post adressen man kan läsa mer på Apples sida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vas Posted Friday at 07:28 AM Author Share Posted Friday at 07:28 AM 18 minuter sedan, ronny säger: Vad jag vet är inte icloud kopplat till telefon nr utan e-post adressen man kan läsa mer på Apples sida Hej! Tack! Men tror du att jag kan behålla alla bilder på icloud oavsett om jag byter telefon. På iclouds står det att man ska ta bort allt om man byter enhet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stereotypen Posted Friday at 03:06 PM Share Posted Friday at 03:06 PM Ja du behåller allt. Byter du telefon så den gamla loggar du ut med ditt Apple ID från iCloudmm och sedan återställer/raderar du telefonen. Telefonen isig har ingen koppling till iCloud utan det är ditt AppleID/mailadress. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronny Posted Friday at 04:46 PM Share Posted Friday at 04:46 PM Precis säkerhetskopiera först sedan radera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts