Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kommer inte in i min MacBook


Beaolsson22
 Share

Rekommendera Poster

Beaolsson22

Hej! Jag är ny här så ursäkta om det blir fel på något sätt men jag behöver verkligen hjälp! Okej så jag kommer inte ihåg mitt lösenord till min gamla vita MacBook 2010 och vill hemskt gärna komma in i den. Någon från Apple sa att jag skulle trycka på command + R eller nått sånt så det har jag gjort. Jag har raderat skivverktyg och ska nu installeranom OS X Mavericks (så väldigt gammalt) men det står att datorns behörighet måste verifieras av Apple och sen misslyckas installationen…… VAD SKA JAG GÖRA? Vill inte förlora det som är på datorn. Snälla hjälp!

 

 

874215F4-DAB1-44D2-94AA-B4606D3A3079.jpeg

7ECBCA26-CFA3-4927-88D5-C6CBD409C530.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AppleNerd86

Hej,

 

1. Om du har raderat något med Skivverktyg så har du förlorat all data.

2. Om du tänker ominstallera OS kommer du förlorar all din data.

 

Jag hade föredragit att du kör Single USer mode istället och därifrån raderat en fil som gör att du starta i Välkomstläget istället . 

Följ denna URL guiden:

https://www.engadget.com/2014-08-23-how-to-make-os-x-mavericks-re-run-the-setup-assistant.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly93d3cuZ29vZ2xlLmNvbS8&guce_referrer_sig=AQAAAFr1-Z4CK3N3kUbkGyH1xK6qwOwQ6_P3B6G1i1oMBo-MqbIo0Cxd5AVG_mWmbvODdgZzUrXDp5EuZCDsLhVyl1L_6r2SFKjXgS1IE32ZbREXrffmXdBwSzXzOFHrayMRIeXGGm-g12U-YlaHNiQhHwlNCbJt_ddYRz6Vt3yDRHzS

 

Och vi allra värsta fall så kan jag tänka mig att hjälpa dig om du är i Stockholmstrakterna

Redigerad av AppleNerd86
typo
  • Rösta upp 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Axelman changed the title to Kommer inte in i min MacBook

Länken fungerar inte.

Axelman moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, Axelman säger:

Länken fungerar inte.

Axelman moderator

Om man stänger av NextDNS fungerar länken. (I alla fall för mig.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...